شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
۰ نفر

سخنگوی فراجا گفت: در مرزها به هیچ عنوان تمدید گذرنامه صورت نخواهد گرفت و مردم عزیز با گذرنامه فاقد اعتبار هرگز به مرزها مراجعه نکنند.

گذرنامه

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی فراجا گفت: در مرزها به هیچ عنوان تمدید گذرنامه صورت نخواهد گرفت و مردم عزیز با گذرنامه فاقد اعتبار هرگز به مرزها مراجعه نکنند.

سردار مهدی حاجیان؛ سخنگوی فراجا ضمن تشریح نحوه تمدید گذرنامه‌های منقضی شده اظهار کرد: مراحل صدور برگ‌ گذرموقت ویژه اربعین از روز یکشنبه ۶ / ۶/ ۱۴۰۱ در دفاتر "پلیس ۱۰+" انجام خواهد شد که هزینه آن به مراتب کمتر از هزینه صدور گذرنامه است و طی ۴۸ ساعت در درب منزل تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه از امروز شنبه نیز مورخ ۵/ ۶/ ۱۴۰۱ تمدید گذرنامه زائران اربعین‌ حسینی(ع) در مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور آغاز شده است، ادامه داد: افرادی که تاریخ گذرنامه ۱۰ ساله آنها منقضی شده به شرط سالم بودن مدارک گذرنامه، می‌توانند ضمن مراجعه به پلیس مهاجرت و گذرنامه در مراکز استان‌ها و نیز پلیس اطلاعات در فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها ضمن تحویل گذرنامه منقضی شده، نسبت به درخواست تمدید آن اقدام کنند.

سخنگوی فراجا تصریح کرد: گذرنامه‌هایی که تاریخ صدور آنها ۶/ ۶/ ۱۳۹۱ است و تاریخ ۱۰ ساله آنها منقضی شده تا ۶ ماه تمدید خواهد شد ضمنا گذرنامه‌هایی که زیر ۶ ماه اعتبار داشته باشند نیز تمدید می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: در مرزها به هیچ عنوان تمدید گذرنامه صورت نخواهد گرفت و مردم عزیز با گذرنامه فاقد اعتبار هرگز به مرزها مراجعه نکنند.

کد خبر 701056
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha