شهردار تهران با اشاره به برخی از صحبت‌ها مبنی بر اینکه مدیریت شهری پایانه اکباتان را به نام خود تمام کرد، گفت: این پروژه متعلق به ۱۴ سال پیش است و سال‌ها تعطیل بود؛ عقل سلیم حکم می‌کند کارهای مانده را تکمیل و در جهت ایجاد کار جدید حرکت کنیم.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه آغاز عملیات ادامه بزرگراه یادگار امام و در جمع خبرنگاران در رابطه با تغییر مدیران شهری و انتصابات جدید در شهرداری گفت: با همه دوستان خود عهد و پیمان بستیم تا بصورت جهادی و شبانه‌روزی و فارغ از هرگونه هیاهو سیاسی فعالیت‌های شهر را انجام دهیم. 

زاکانی ادامه داد: سال گذشته کار را شروع کردیم، تمامی احکام را یکساله صادر کردیم و تدبیر داشتیم که در مدت یکسال برآوردها را انجام دهیم و ما به ازای مجموعه‌ای که از طریق شایسته سالاری انتخاب شدند افراد مورد ارزیابی قرار گیرند که اکثریت دوستان ما آزمون را خوب پس دادند و خدماتی که امروز ارائه می‌دهیم و شنبه‌های امید و افتخار محصول کار همین عزیزان است.

او گفت: اما نقش مدیریتی را مورد بازبینی قرار داده‌ایم و تعداد کمی از دوستان نیز ممکن است تغییر کنند.

شهردار تهران با اشاره به برخی از صحبت‌ها مبنی بر اینکه مدیریت شهری پایانه اکباتان را به نام خود تمام کرد، گفت: این پروژه متعلق به ۱۴ سال پیش است و سال‌ها تعطیل بود، عقل سلیم حکم می‌کند کارهای مانده را تکمیل و در جهت ایجاد کار جدید حرکت کنیم.

زاکانی با بیان اینکه در بستر سرمایه گذاری جدی که صورت گرفت، پایانه اکباتان تکمیل شد، گفت: ما ۹۰ درصد پایانه اکباتان را تحویل گرفتیم اما اگر قرار بود مثل خودشان کار را پیش ببریم ۴۰ سال دیگر طول می‌کشید.

لازم به ذکر است که محسن هاشمی رییس پیشین شورای شهر و مدیرعامل اسبق متروی تهران پس از افتتاح پایانه اکباتان در یادداشتی به شرح روند ساخت این پایانه پرداخت و از پیشرفت ۹۰ درصدی پایانه اکباتان تا پایان فعالیت دوره قبلی شورای شهر خبر داده بود.

کد خبر 700909
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • منصوری IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    ایکاش میتونستم شهردار کل ببینم و باهاش حرف میزدم
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    4 6
    آقای محسن هاشمی اگر شما هم ذره ای برای رضای خدا کار می کردید حتما کارها پیش می رفت و مردم دوستتان داشتند اما حزب گرایی چشم شما را بسته است