این روزها، عصر اقتصاد راحتی بوده و همه چیز با یک انگشت در دسترس است.

تستر

به گزارش همشهری آنلاین، یک دکمه را فشار دهید تا چراغ‌های اتاق شما روشن و خاموش شود. دکمه دیگری را فشار دهید تا پرده باز شوند. با این حال، در مورد آن توستر که برای بعضی‌ها نقش مهمی در صبحانه دارد هم از این موضوع مستثنی نبوده است.

یک شرکت خاص به نام Tineco وارد این مبحث شده است. بر اساس گزارش‌ها، محصول جدید این شرکت، یک توستر ۳۴۰ دلاری که به وای فای منزل متصل می‌شود و می‌تواند برای برشته کردن نان از راه دور مورد استفاده قرار بگیرد. نکته جالب اینجاست که این توستر که از ماه آینده میلادی وارد بازار می‌شود، کار را با توجه به سلیقه و ترجیح شما انجام می‌دهد.

این توستر از همان راه دور برای هر کدام از مخازنش می‌تواند نان را با سلیقه انتخابی تست کند. به‌عنوان مثال می‌تواند یک قطعه را کاملا برشته و همزمان قطعه دیگر را کمتر برشته کند.

برای محصولی که به راحتی با قیمت کمتر از ۵۰ دلار در دسترس است و برای اکثر مصرف‌کنندگان جذاب، Tineco مطمئناً چشم افراد کنجکاو را به این فناوری را جلب کرده است. به هر حال، وقتی محصولی به قیمت ۳۴۰ دلار قیمت دارد، انتظار شگفت‌انگیزی هم از آن وجود دارد.

افزودن نوآوری‌های هوشمند غیر ضروری تنها به پیچیدگی محصول می‌افزاید. کسی بعد از بیدار شدن از خواب برای درست کردن صبحانه خود واقعا نیازی به استفاده از اپلیکیشن ندارد. با این حال، ممکن است ما به سمت بدبینی اشیا، به طور دقیق، به اینترنت اشیا گرایش داشته باشیم. ممکن است افرادی وجود داشته باشند که دوست داشته باشند صبحانه خود را به روش خاصی سرو کنند.

البته نمی‌توانید منتظر بشقاب باشید که به وای فای متصل می‌شود و به طور خودکار اقلام روی آن را به روش خاصی که یک فرد دوست دارد مرتب می‌کند. این شاید اوج فناوری روز باشد.

بیشتر بخوانید:

با این حال، حقیقت این است که توستر با فناوری ثبت اختراع خود، جدای از ذخیره تا ۱۰ اولویت برشته کردن، کارهای بیشتری از توسترهای معمولی انجام نمی‌دهد.

این ترفندی است که چشم‌ها را جذب می‌کند، اما فراتر از آن، محصولی کاربردی نیست که بتواند بیش از ۱۰ سال بدون وقفه کار کند، که به نظر می‌رسد اکثر توسترها بدون خستگی انجام می‌دهند.

کد خبر 699693

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha