مدیرعامل هواپیمایی آسمان با اشاره به احتمال فعال شدن تفاهمنامه خرید هواپیما با هواپیماسازی بوئینگ مطابق با شرایط مدنظر ایران گفت: قیمت بلیت پروازهای اربعین ۶ میلیون تومان است.

ابوذر شیرودی

به گزارش همشهری آنلاین، ابوذر شیرودی در نشست خبری با اشاره به احتمال فعال شدن تفاهمنامه خرید هواپیما با هواپیماسازی بوئینگ بر اساس شرایط ایران، اظهار کرد: البته هواپیمایی آسمان برنامه ریزی خود را روی این تفاهمنامه متمرکز نکرده و ناوگان خود را با تامین هواپیما و قطعات توسعه خواهیم داد.

وی با اشاره به تاثیر تحریم‌ها بر صنعت هوانوردی، افزود: به هیچ عنوان منتظر احیای برجام نمانده‌ایم و در همین شرایط تحریمی هواپیما خریداری می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه ۷ هواپیمای فعال در ناوگان داریم به پروازهای اربعین اشاره و تصریح کرد: در ایام اربعین بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی پرواز چارتری نداریم.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان با بیان اینکه قیمت بلیت پروازهای اربعین ۶ میلیون تومان است، گفت: نباید نگاه درآمدی به پروازهای اربعین داشته باشیم و انتقال زائران یک وظیفه برای ایرلاین هاست.

شیرودی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هم به نجف و بغداد پرواز خواهیم داشت هم به شهرهای مرزی که مردم می خواهند از آنجا به صورت زمینی به عراق سفر کنند.

به گفته وی، پروازهای اربعین هواپیمایی آسمان با ۳ فروند هواپیما انجام خواهد شد.

فروردین ماه سال ۹۶ هواپیمایی آسمان از امضای تفاهمنامه خرید ۶۰ فروند هواپیما ۷۳۷ مکس با بوئینگ خبر داد. بلافاصله بویینگ نیز اعلام کرد برای فروش ۳۰ فروند هواپیما با هواپیمایی آسمان MOA (توافقنامه اصولی) امضا کرده است.

کد خبر 699160
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدی IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    اخر نفهمیدیم و نگفتن رفت برگشت ۶ تومن یه یه طرفه