جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
۱۶ نفر

تغییرات جدید با طرح‌های اصلاح هندسی در بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه جلال آل احمد ایجاد می‌شود.

بزرگراه چمران

به گزارش همشهری آنلاین، معاون حمل ونقل وترافیک شهردار منطقه ۲ دراین‌باره گفت: «با جمع‌آوری پل گیشا و جانمایی‌ایستگاه اتوبوس‌های تندرو(بی آر تی) در گذر زمان مشکلات هم بروز کرد. چون‌ ایستگاه مسیر شمال به جنوب در محدوده تردد خودروها قرار داشت و هر روز حداقل شاهد بروز یک حادثه بودیم. از طرفی با جمع‌آوری کارگاه در تقاطع بزرگراه جلال آل احمد، به هم ریختگی در محل ایجاد و زمینه‌ساز نازیبایی در محل شد. به همین طرح‌های مختلفی برای ایجاد تغییرات در تقاطع بزرگراه‌های شهید چمران و جلال آل احمد پیش‌بینی شده است.»

«حسین کریمی» افزود: «در تغییرهای بیش‌بینی شده محل‌ ایستگاه فعلی تغییر و به فضای رها شده انتقال می‌یابد. همچنین با توجه به وجود فضای بی‌سامانی  و زشتی در ورودی بزرگراه جلال از شهید چمران این محل مناسب‌سازی می‌شود.»

اعمال تغییرات جدید در بزرگراه شهید چمران
فضای رها شده‌ای که منظر نازیبای شهری در پی داشته‌است

خروج گیشا از بن بست

ایجاد دسترسی‌های محلی از بزرگراه شهید چمران به کوی نصر یکی از اقدامات این بخش است که عاون حمل ونقل وترافیک شهردار منطقه ۲ دراین‌باره افزود: «۲ دسترسی جدید از بزرگراه شهید چمران به خیابان کوی نصر ایجاد می‌شود که در یکی از آن‌ها از محدوده بوستان گفت وگو زیرگذری به خیابان نصر ساخته و شهروندان می‌توانند در آن تردد کنند. دسترسی دوم هم از سمت جنوب بزرگراه شهید چمران ایجاد دوربرگردان به بزرگراه شهید حکیم و سپس داخل محله کوی نصر خواهد بود که عملیات اجرایی آن توسط شهرداری تهران پیگیری خواهد شد.»
کریمی با تأکید بر اینکه با اجرای طرح‌های جدید محله کوی نصر از بن‌بست خارج و تقاطع بزرگراه جلال ال احمد ساماندهی می‌شود ادامه داد: «با توجه به تصویب طرح‌های پیش‌بینی شده به زودی عملیات‌های اجرایی شروع خواهد شد.»

کد خبر 698729

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha