اکران فیلم «علف‌زار» با گذر فیلم از فروش ۱۷ میلیاردی همچنان با استقبال فوق‌العاده تماشاگران ادامه دارد.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ به دلیل استقبال مخاطبان از «علف‌زار»، سکانسی نفس‌گیر با بازی چشمگیر الهه اذکاری منتشر شد.

«علف‌زار» پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم غیرکمدی سال و پدیده جشنواره چهلم فجر کماکان میزبان علاقمندان سینما در سالن‌های سراسر کشور است.

فیلم سینمایی علفزار یکی از پربازیگرترین فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم فجر بود که با کارگردانی یک جوانِ فیلم اولی با نام کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان تولید شده است. بهرام رادان اولین تجربه حضور در جشنواره فجر در مقام تهیه‌کننده را پشت سر گذاشت.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی علفزار آمده است: «بعضی رازها بهتره فاش بشن، برخی هرگز… باید دفن بشن یه جایی دور از دسترس، برای همیشه.» اما برای لو نرفتن داستان فیلم، همینقدر بدانید که با یک فیلم دادگاهی مواجهیم و اتفاقی که در یک باغ افتاده، تنه اصلی داستان این فیلم را تشکیل می‌دهد. داستانک‌های دیگر هم به تصویر بیشتر از قهرمان داستان کمک می‌کند. این داستان‌های فیلم از چند پرونده قضایی واقعی الهام گرفته شده است.

پژمان جمشیدی، سارا بهرامی و ستاره پسیانی بازیگران اصلی فیلم علفزار هستند. ترلان پروانه، مهدی زمین پرداز، مائده طهماسبی، فرخ نعمتی، رؤیا جاویدنیا، محمد معتضدی، یسنا میرطهماسب، سیروس همتی، مهران امام بخش دیگر بازیگران فیلم هستند.

ببینید | بازی درخشان برنده جشنواره فجر در پرمخاطب‌ترین فیلم غیرکمدی سال
ماجرای پرونده واقعی یک تجاوز گروهی در میان پر فروش‌ها | گیشه در دست رضا عطاران و پارسا پیروزفر | یک میلیون و ۶۰۰ هزار مخاطب، آورده سینمای ایران
ویدئو | پشت صحنه سکانسی ملتهب و هیجانی از فیلم علفزار | یک بازیگر دچار حادثه می‌شود

کد خبر 698598

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha