دو نمایش آناتول و بازی بزرگ در تئاتر شهر و عمارت نوفل لوشاتو اجرا می شوند.

آناتول

 به گزارش همشهری آنلاین، نمایش «آناتول» به کارگردانی رضا دشتکی از شامگاه پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه اجرای خود را در سالن نوفل‌شاتو آغاز کرد.

نمایشنامه «آناتول»، اثر ماندگار نویسنده بریتانیایی «آرتور شنیتسلر» بوده که در سال ۱۸۹۷ میلادی نگاشته شده است. رضا دشتکی دو سال پیش متن این اثر را ترجمه و از یک سال پیش تمرینات برای آماده سازی این اجرا را آغاز کرده است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «آناتول؛ گویی چندین مرد است که در یک کالبد فشرده شده. با تمام کمبودها، احساسات و خاطره‌هایشان ...»

«آناتول» به مدت ۱۰ شب در ساعت ۲۱:۳۰ میزبان مخاطبان تئاتر در سالن نوفل‌شاتو است و علاقمندان به تماشای این اثر می‌توانند، بلیت آن را از سایت مشخص شده خریداری کنند.

معرفی ۲ نمایش جدید |  «آناتول در نوفل لوشاتو» و «بازی بزرگ» در تئاتر شهر

بازی بزرگ در تئاتر شهر

نمایش «بازی بزرگ» به نویسندگی و کارگردانی زهره بهروزی نیا از روز یکشنبه سی‌ام مرداد در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

نمایش «بازی بزرگ» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر است که از روز یکشنبه سی ام مرداد به نویسندگی و کارگردانی زهره بهروزی‌نیا در تالار قشقایی میزبان تماشاگران خواهد بود.

بازیگران این تئاتر عبارتند از آتیه جاوید، فاطیما سرلک، مریم سرمدی، مریم معینی، به‌ناز نادری و هدا ناصح.

بهرام افشاری و هوتن شکیبا همبازی شدند | جوجه تیغی در راه آلمان

آمار فروش سالن‌های تئاتر دولتی | شکوفه‌های گیلاس همچنان در صدر

بازگشت اکبر زنجان‌پور به صحنه تئاتر شهر

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: تعدادی زنان زندانی راهی جشنواره تئاتر زندانیان هستند. جایزه اجرای آنها در مقابل رئیس زندان، گرفتن عفو مشروط است. در بین راه اتوموبیل خراب می شود و آنها تصمیم می گیرند تا رسیدن وسیله نقلیه کمکی، تئاتر خود را تمرین کنند. آنها هر کدام داستان زندگی خود را بازی می‌کنند و ...»

زهره بهروزی‌نیا علاوه بر نویسندگی و کارگردانی به عنوان مدرس دانشگاه و عضو هیات علمی دانشکده سینما و تئاتر مشغول به فعالیت است. نمایش «بازی بزرگ» به نویسندگی و کارگردانی زهره بهروزی نیا از روز یکشنبه سی ام مرداد ساعت ۲۰:۱۵ با مدت زمان ۹۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

کد خبر 698235
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha