مجموع نظرات: ۱۸
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
۲ نفر

مردی که با تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم در بندرعباس باعث مسمومیت ۷۵ نفر و مرگ ۱۳نفر از آنها شده بود توسط پلیس دستگیر شد.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین، اوایل امسال در بازه زمانی کوتاهی ۷۵نفر از ساکنان بندرعباس با اعلائم مسمومیت راهی مراکز درمانی این شهر شدند. آنطور که بررسی‌ها نشان می‌داد این افراد بر اثر مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده بودند. هرچند پزشکان تلاش زیادی برای مداوای این افراد انجام دادند اما ۱۳نفر از آنها جان خود را از دست دادند.

از همان زمان تلاش‌های مأموران پلیس برای شناسایی عامل تولید و توزیع مشروبات الکلی مسموم آغاز شد اما شواهد نشان می‌داد متهم گریخته است. تحقیقات در این خصوص ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام مأموران موفق شدند متهم را همراه با همدستش دستگیر کنند.

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان در این‌باره گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با تلاش شبانه‌روزی و کار اطلاعاتی عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم را در بندرعباس شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۰۳لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز کشف شد.

او ادامه داد: متهم ضمن اعتراف به تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز با همکاری برادرش، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 698223
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    9 3
    چرا صورتش شطرنجی کردید کسی که پیش خدا ابرو ندارد جلو مردم هم نباید داشته باشد یک شاخ هم باید براش بزارید سوار خرش کنید تو بندرعباس بگردونیدش تا درس عبرت باشه برای بقیه خرا
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      10 0
      و عكس أنهايي كه مشروب الكلي خوردند را هم منتشر كنيد
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    8 3
    چراااااااااااااااااااااااااااااااا هویتش رو نمی گید؟؟؟؟؟ ایرانی هست ؟ اتباع هست؟ این چه جور خبر دادنه! از هر بیست نفر یه افغان داره خلاف می کنه!
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    8 0
    به اینها باید گفت حرام لقمه. فحش نیست عین واقعیت منحوس وجودی اینهاست. حرام لقمه های عوضی
  • سعید IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    9 2
    اگر دختر بود و حجابش رود رعایت نمی کرد حتما چهره اش رو شطرنجی نمی کردید....
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    6 1
    بیچاره پدرومادرها که باهزارامیدوآرزو فرزندی روبزرگ میکنن واینجوری ازدستش میدن
  • آمو IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    5 1
    آنانکه مرده اند حقشان بوده چرا مشروب دست ساز خورده اند. اصلا کی به آنها گفته بخورند مگر مشروب حرام نیست.
    • ناشناس IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      3 4
      سلام...دقیقا کسی در اثر خوردن مشروب فوت کنه حقش هس وکسی که مشروب میفروشه حرام خوار واقعا هس...والله ما با نان حلال به جای نرسیدیم مشروب فرشا مشروب خورا آره با شماهام آخه شما میخواین با پول حرام به کجا برسین هان،،،
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 1
      خداوند برای شرب خمر مجازات معلوم تعیین کرده این نظر شما و کسانی که اونو تایید کردن یعنی خودتون بالاتر از خداوند میدونید و مجازات مرگ براش در نظر گرفتین و عجیبتر اینکه فکر میکنید مومن به خداوندم هستین
  • م.ک. IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 0
    این خیلی عجیبه. الان قانون برای اون افراد نجات یافته بخاطر خطا و معصیت شرب الکل، مجازات تعیین و اجرا می کند ؟ این فرد چند بار باید کشته شود بخاطر این همه صدماتی که زده. تازه این تعداد رفتن بیمارستان راستش را گفتن و چه بسا تعدادی روشون نشده بگن چه خطایی کردن که مسموم شدن و در گزارشات علت مسمومیت یا فوت مورد دیگری رد شده‌.
  • پروین رضایی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    4 0
    گروهی از مردم عقب مانده ونفهم .ک با ورها واعتماد های بیجا ودر نتیجه کج فکری وانتخاب مسیر های غلط خود را به کام مرگ وجامعه را متشنج ودرگیر میکنند. ومتا سفانه هممواره عده ای سود جو واحمق تر از آنها باعث دردو رنج دیگران وخود در دام بلاهای که وحشیانه ببار اورده اند گرفتار میشوند.