مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از بهره‌برداری بوستان ایرانیان خبر داد و گفت: بوستان ۱۳ هکتاری ایرانیان، به دنبال تکمیل اقدامات باقی مانده عمرانی و رفع نواقص احتمالی به زودی در اختیار شهروندان مناطق جنوبی پایتخت قرار خواهد گرفت.

بوستان ایرانیان

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین با بیان این مطلب افزود: عملیات اجرایی فاز نخست بوستان ۱۳ هکتاری ایرانیان واقع در محله خلازیر در مراحل پایانی قرار دارد و این فاز از پروژه به زودی تحویل شهروندان خواهد شد.

او در ادامه افزود: علاوه بر اتمام عملیات اجرایی نمازخانه، احداث مسیرهای ۱، ۳، ۴ و ۵ بوستان ضمن اجرای اقداماتی از قبیل لایه‌ریزی (خاکریزی)، جدول کشی، اجرای بتن مسلح و کف‌سازی به اتمام رسیده است. همچنین توسعه فضای سبز و کاشت درختان، نصب مبلمان وسایل ورزشی و بازی کودکان توسط سازمان بوستان‌ها و فضای سبز در حال انجام است و اقدامات تاسیساتی شامل نصب تجهیزات پمپخانه، آبنما، سیستم آبیاری، نورپردازی و روشنایی که توسط سازمان عمرانی مناطق انجام می‌شود نیز مراحل پایانی را به سر می‌برد.

 بوستان ایرانیان در خلازیر  به زودی افتتاح می‌شود | این بوستان چه میزان مساحت دارد؟

حق بین با اشاره به اینکه عمده کارهای باقی مانده در این پروژه مربوط به عملیات اجرایی مسیر ۷ است، از فعالیت پیمانکار پیرو تامین منابع مالی این بخش از پروژه خبر داد و گفت: پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث بوستان ایرانیان به مرز ۹۶ درصد رسیده است.  

فاز نخست بوستان ایرانیان که توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در محدوده منطقه ۱۹ و بنا بر سفارش سازمان پارک‌ها و بوستان‌ها در حال اجراست، شامل ۷ مسیر مختلف پیاده روی، مسیر ویژه دوچرخه، مسیر ویژه نابینایان، آب‌نما، زمین بازی کودکان و زمین ورزشی چند منظوره است.

کد خبر 697744
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha