سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: فاز نخست بوستان ایرانیان در منطقه ۱۹ در صورت تامین اعتبار تا نیمه خرداد سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری عمومی خواهد رسید.

خلازیل

همشهری آنلاین- زهرا کریمی: هادی حق بین در گفتگو با همشهری آنلاین گفت: در گذشته زمین بوستان ایرانیان در منطقه خلازیر به عنوان پاتوقی برای افراد معتاد و بی‌خانمان تبدیل شده بود و برای ساماندهی آن منطقه، پروژه ساخت باغ ایرانیان و تبدیل یکی از کوره‌های آجرپزی به موزه آجر در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با توجه به آنکه عملیات عمرانی این پروژه باید در بالاترین سطح کیفی ممکن اجرا شود؛ بر سرعت گرفتن عملیات اجرایی با در نظر گرفتن همه مسائل HSE تاکید شده و دستورات لازم درباره تسهیل و تسریع فرایند اجرای پروژه به مسئولان مربوطه ارائه شد.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه ساخت فاز نخست بوستان ایرانیان در منطقه ۱۹ شهرداری تهران توسط سازمانی عمرانی شهرداری تهران در حال اجرا است، اظهار داشت: این بخش از پروژه شامل هفت پیاده‌راه، مسیر ویژه دوچرخه، مسیر ویژه نابینایان، آب نما، زمین بازی کودکان و زمین ورزشی چند منظوره است و اکنون این پروژه با تمهیدات صورت گرفته بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 672223
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha