دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۷ - ۰۴:۵۵
۰ نفر

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که شوستر دیگر کنترلی بر رئال‌مادرید ندارد و زمان رفتنش فرا رسیده.

او در بازگشت به ورزشگاه کولیسئوم ختافه، حرفی برای گفتن نداشت و رئال با فوتبالی سردرگم با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. خوان آلبین مهاجم اروگوئه‌ای در ابتدای نیمه‌های اول و دوم برای ختافه گلزنی کرد.

گل دقیقه 55 ساویولا، رئالی‌ها را به بازگشت امیدوار کرد ولی باز هم این ختافه بود که حمله می‌کرد و در دقیقه 82 توسط اوچه نیجریه‌ای به گل سوم رسید. شوستر در پایان بازی به ضعف تیمش اعتراف کرد و هیچ توجیهی برای نمایش ضعیف رئال نداشت. مارکا از قول او می‌نویسد: «این شکست دردناک نیست. شکست زمانی دردناک است که شایسته پیروزی باشید. امشب ختافه تیم برتر بود. آنها بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند و نتیجه عادلانه بود.»

 البته بدشانسی‌های رئال در این بازی هم تمام نشد چراکه بعد از فان‌نیستلروی، هیگواین و کاناوارو نوبت میگل تورس و اسنایدر بود که مصدوم و از بازی خارج شوند. شوستر در این مورد می‌گوید: «این فقط بدشانسی است و هیچ ربطی به تمرینات تیم ندارد. ما دوران بدی را سپری می‌کنیم ولی این مسئله در فوتبال طبیعی است. باید به راهمان ادامه دهیم چون این اتفاقات در هر زمانی ممکن است بیفتد.»

بارسا از شکست رئال به خوبی استفاده کرد و توانست در خانه سویا با 3 گل پیروز شده تا اختلاف دو رقیب به 6 امتیاز برسد. اتوئوی آماده در دقیقه 20 با شوتی سر ضرب دروازه میزبان را باز کرد. لیونل مسی هم در 10 دقیقه پایانی راه افتاد و با دو فرار دیدنی توانست گل‌های دوم و سوم بارسا را به ثمر برساند. لوئیز فابیونا مهاجم برزیلی سویا در دقیقه 86 به دلیل ضربه با آرنج از زمین اخراج شد.

گواردیولا که تیمش پس از 9 پیروزی متوالی، هفته گذشته مقابل ختافه متوقف شده بود از این پیروزی خوشحال است. سرمربی بارسا در مورد پیروزی مقابل یکی از تیم‌های بالای جدول می‌گوید: «در نیمه‌اول ثبات نداشتیم و اشتباهات زیادی مرتکب شدیم ولی در نیمه‌دوم بهتر بودیم. آنها در نیمه‌اول مشکلات زیادی برای ما به وجود آوردند و کانوته یک فرصت خوب داشت. در نیمه‌دوم سازمان بهتری داشتیم، توپ را حفظ کردیم و در دفاع و حمله خوب بودیم.»

او اضافه می‌کند: «خوشحالم، چون قبل از رویارویی با یک حریف قدرتمند و منظم (والنسیا)، امتیازات مهمی به دست آوردیم.» جالب اینکه پیش از این بازی، سویا صاحب بهترین خط دفاع لالیگا بود ولی با این نتیجه عنوان بهترین خط دفاع و خط حمله در اختیار بارسا قرار گرفت. بارسا که در سه بازی بعدی به ترتیب با والنسیا، رئال‌مادرید و ویارئال روبه‌رو می‌شود با نمایش مقتدرانه‌اش در سانچس پیسخوان خیال هوادارانش را راحت کرده است.

کد خبر 69733

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز