نیسان تایتان ۲۰۲۳ به‌زودی وارد نمایندگی‌ها می‌شود و وقتی وارد شد، خریداران باید مقداری بیشتر پول برایش پرداخت کنند.

نیسان تایتان

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور۱، قیمت پایه برای این وانت هیکلمند اندکی افزایش یافته و از ۳۹۷۰۰ دلار شروع می‌شود. این افزایش ۸۹۰ دلاری نسبت به سال گذشته است و با اضافه شدن هزینه‌های اجباری ۱۷۹۵ دلاری دیگر، قیمت به ۴۱۴۹۵ دلار خواهد رسید.

با این قیمت، یک مدل Titan S King Cab در پیکربندی دو چرخ متحرک دریافت خواهید کرد. ارزان‌ترین Titan ۴x۴ از ۴۴۷۸۵ دلار شروع می‌شود و برای یادآوری، این قیمت‌ها به طور قابل‌توجهی بیشتر از همه رقبای دیگر در رده وانت‌های فول سایز است.

با این حال، لازم به ذکر است که تایتان تنها یک نوع موتور را در این خودرو ارائه می‌دهد؛ موتور V8 با ظرفیت ۵.۶ لیتر با قدرت ۴۰۰ اسب بخار و ۶۰۰ نیوتن‌متر گشتاور.

این اعداد همچنین به طور قابل‌توجهی بیشتر از وانت‌های سطح پایه فورد، شورولت، جی‌ام‌سی و تویوتا هستند.

در انتهای دیگر طیف، گران‌ترین نیسان تایتان یعنی ایکس دی پلاتینیوم رزرو کرو کب ۴×۴ با قیمت ۶۶۸۶۵ دلار عرضه می‌شود.

بر کسی پوشیده نیست که فروش تایتان بسیار دور از مرز است؛ نیسان در سال ۲۰۲۱ تنها ۲۷۴۰۶ دستگاه فروخت و تا نیمه اول سال ۲۰۲۲، فروش تیتان ۳۶.۹ درصد کاهش یافته است.

شایعات اخیر می‌گویند نیسان تولید تیتان را در یکی دو سال آینده به پایان می‌رساند؛ شایعه‌ای که توسط سخنگوی این شرکت نه تایید شده است و نه رد.

کد خبر 697062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • عجبا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    17 5
    اینجوری بازار رو به نفع وانت فورد باخته ، البته به ما که نمیرسه ، توی این معرکه ما تماشاچی باید باشیم.
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    2 0
    سلام لطفا باپول خودمون حساب کنید چقدر میشه
  • حافظ IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    4 0
    ما ارزان ترین پیکاپ تویوتا که هم قیمت ارزان ترین پیکاپ نیسان هست؟ که نامش هایلوکس است‌ رآ به خواب هم نمیبینیم بعد نیسان تایتان که تو سگمنت تویوتا توندرا هست را میتوانیم بخریم الآن مردم ایران ۹۹ درصدشون فکر می‌کنند هایلوکس گران ترین و زیباترین و بهترین پیکاپ دنیاست در حالی که تاکوما تاکوما تی آر دی توندرا تایتان خانواده ی کرایسلر که پیکاپ هاش با نام رم به فروش میرسند و رم ۳۵۰۰ یه پیکاپ هوی دیوتی مثل فورد اف ۳۵۰ تازه تیونر هایی مثل هنسی را هم اگه مد نظر بگیریم که دیگر هیچ ولی محصولات ژاپنی مثلآ خودروهایشان آگه تو جهان از نظر قدرت زیبایی سرعت و امثالهم اول نباشند از نظر طول عمر قطعات و دیر به صدا افتادن اتاق و یک کلام ژاپنی‌ها ها استاد ساخت بهترین محصولات دنیا هستند الآن تویوتا لند کروز های زمان جنگ ایران و عراق هستند وقتی سوارشون میشی باور کنید مثل دنا پلاس توربو اتوماتیک خشک بی صداست اتاقشان بابا اون ماشین ۸ سال جنگ و ۵۰ سال از ساختش گذشته است میشه گفت ژاپن خودروهاش از لحاظ موتور و گیربکس تا ۱ میلیون کیلومتر اگه اتفاق خاص یا خارق العاده‌ای پیش نیاید بیست باور کنید الآن تو ایران ماشین