یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

گروه حوادث: قاچاقچی میانسال که بعد از جاسازی 200 گرم ماده مخدر شیشه در لباس‌هایش قصد داشت این محموله را به ژاپن قاچاق کند

بعد از دستگیری در فرودگاه امام خمینی ادعا کرد برای پرداخت طلبش دست به این کار زده است. راز فعالیت این قاچاقچی  عصر چهارشنبه گذشته و زمانی فاش شد که ماموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر فرودگاه امام خمینی، هنگام بررسی وسایل مسافران پرواز تهران -توکیو به او  مشکوک شدند.

از آنجا که این مرد دستپاچه به‌نظر می‌رسید و عرق زیادی بر پیشانیش نشسته بود ماموران حدس زدند که وی قصد مخفی کردن موضوعی را دارد و به همین خاطر به بازرسی وسایل او پرداختند.

در حالی که مسافر توکیو مدعی بود به غیر از لوازم شخصی، وسیله دیگری همراهش ندارد، ماموران در جریان بازرسی‌ها 200 گرم مخدر شیشه که وی  به طرز ماهرانه‌ای آن را در لباسش‌ جاسازی کرده بود، کشف و این مرد را دستگیر کردند.

مرد میانسال که ناصر نام دارد روز گذشته وقتی مقابل قاضی بهروز مهاجری- بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه فرودگاه‌های تهران- قرار گرفت گفت: مدت‌هاست که در ژاپن زندگی می‌کنم اما چند ماه قبل دخترم بیمار شد و من برای تامین هزینه درمان او مجبور شدم از چند نفر از دوستانم 500هزار ین قرض کنم؛ اما نتوانستم بدهی خود را پرداخت کنم.

وی افزود: وقتی طلبکاران برای گرفتن پول خود مرا تحت فشار قرار دادند، تصمیم گرفتم به ایران بیایم و با قاچاق شیشه به ژاپن، بدهکاری‌ام را پرداخت کنم.

به همین دلیل عازم تهران شدم و بعد از آشنایی با یک قاچاقچی معروف به موری، 200 گرم شیشه از او گرفتم تا در ازای انتقال آن به ژاپن مبلغی به‌عنوان دستمزد از وی دریافت کنم.

در حالی که قرار بود این محموله را در فرودگاه ناریتای توکیو به فردی تحویل بدهم، آن را در لباس‌هایم جاسازی کردم ولی قبل از سوار شدن به هواپیما توسط ماموران دستگیر شدم.

بازپرس مهاجری بعد از شنیدن اعترافات متهم،  برای وی قرار قانونی صادر کرد و پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

کد خبر 69702

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز