روزنامه ایران نوشت: این نامه را هم از جهت تحویل دادن خزانه خالی به دولت سیزدهم و هم از جهت در اولویت بودن تجهیز ساختمان‌های لاکچری نظیر سلام به جای پروژه‌های خدمت‌رسانی به مردم می‌توان برگ قضاوت‌ کننده در تاریخ هشت ساله دولت حسن روحانی دانست.

واعظی

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: یک سال پس از اعلام ناتوانی دولت قبل از اختصاص بودجه برای پروژه آبرسانی به شهرستان آبیک که در نامه واعظی رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم خطاب به محمدباقر نوبخت رئیس وقت سازمان برنامه و بودجه از قول حسن روحانی تصریح شده بود، استاندار قزوین در توئیتی از اقدام دولت سیزدهم برای رفع مشکل آب شرب شهرستان آبیک خبر داد و اعلام کرد: بزودی آب باکیفیت‌ و گوارا در دسترس شهروندان‌ صبور و عزیز آبیک‌ قرار خواهد گرفت.

اعلایی در ادامه نوشت: مدیونِ مردمیم‌ و ممنون همه کسانی که برای انجام‌ این خدمت نقش داشته‌اند.

بر اساس گزارش ایرنا، ورود آب سد طالقان به مخزن آب شرب شهرستان آبیک به‌ عنوان تحقق یکی از وعده‌های مهم آیت‌الله رئیسی در آستانه یک‌سالگی دولت سیزدهم در حالی است که رئیس دولت سابق به بهانه خالی بودن خزانه از اجرای آن شانه خالی کرده بود.

براساس نامه دفتر رئیس جمهور سابق در تاریخ ۹ مرداد ۱۴۰۰ که در پاسخ به نامه‌ محمدباقر نوبخت برای پرداخت مبلغ مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به آبیک از محل خزانه، صادر شده بود، حسن روحانی خطاب به نوبخت گفته بود:«همه موجودی خزانه براساس درخواست‌های جنابعالی خالی شده است. موجودی وجود ندارد.»

این نامه را، هم از جهت تحویل دادن خزانه خالی به دولت سیزدهم و هم از جهت در اولویت بودن تجهیز ساختمان‌های لاکچری نظیر سلام به جای پروژه‌های خدمت‌رسانی به مردم، می‌توان برگی قضاوت‌کننده در تاریخ هشت ساله دولت حسن روحانی دانست.

کد خبر 696499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    خدارا شکر دولت دوازدهم فرصت خرابکاری بیشتر را بواسطه پایان دوره اش از دست داد
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    دولت روحانی با قضاوت خراب میشه برای آفتاب مثال نیاوریم بهتره دولت روحانی عموما نقصهای بزرگ بود و باید آک آک بماند با نقد از فجایعش کم نکنیم
  • داریوش IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    خب اگه مستنده چرا اینارو محاکمه نمیکنن؟!!!!!