شهردار تبریز از انتقال لونا پارک باغلارباغی به پارک جنگلی ارم خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم جهت انتقال لونا پارک باغلارباغی به پارک جنگلی ارم انجام شده و قرار است علاوه بر انتقال لونا پارک، درختکاری نیز در این پارک انجام شود.

لوناپارک تبریز

به گزارش همشهری‌آنلاین، یعقوب هوشیار در دهمین قرار خدمت شهرداری تبریز که در منطقه ۱۰ برگزار شد، اضافه کرد: تراکم جمعیتی این منطقه حدود ۲۰۰ هزار نفر است و با توجه به وجود فضای وسیعی همچون پارک جنگلی ارم و نیاز منطقه، لونا پارک «باغلارباغی» در آینده به این پارک منتقل می‌شود.

او ادامه داد: هماهنگی‌های لازم جهت انتقال لونا پارک باغلارباغی به پارک جنگلی ارم انجام شده و قرار است علاوه بر انتقال لونا پارک، درختکاری نیز در این پارک انجام شود.

شهردار تبریز تصریح کرد: از دادستان می‌خواهیم که به موضوع اراضی پارک جنگلی ارم ورود کند، البته شهرداری نیز در صورت احراز مالکیت شخص یا نهادی در این اراضی، همکاری و اقدامات مناسب را انجام خواهد داد.

کد خبر 695892

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    2 0
    طبیعی است ؛ الان قیمت زمین اونجا طلاست ؛ طبیعی است که مافیا اونجا را تعطیل کند و بفرستذ بیرون از شهر . حالا قراره اونجا چی بشه ؟ از ما بهتران دانند !!