یک کارشناس پیشین اطلاعات نیروی هوایی آمریکا آنچه را که ارتش این کشور ممکن است از قبل در مورد افزایش مشاهده بشقاب پرنده‌ها بداند، فاش کرده است.

بشقاب پرنده

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه سان، دن ردی که بیش از ۸ سال در نیروی هوایی به‌عنوان یک تحلیلگر اطلاعاتی خدمت کرده است، نظریه بمب خود را در یک مقاله نظری به اشتراک گذاشت.

دن ردی در مقاله‌ای ادعا کرد که نیروی هوایی ایالات متحده مخفیانه زرادخانه نظامی خود را افزایش می‌دهد و این نظریه را مطرح کرد که هواپیماهای بدون سرنشین تا حد زیادی مقصر مشاهده یوفو هستند.

این مقاله پس از آن منتشر شد که کنگره در ماه مه یک بحث عمومی در مورد بشقاب پرنده‌ها برگزار کرد که منجر به افزایش علاقه به زندگی و مشاهدات فرازمینی شد.

اسکات بری، مدیر اطلاعات نیروی دریایی و رونالد مولتری، معاون وزیر دفاع در امور اطلاعات و امنیت، با یک کمیته فرعی کنگره درباره این موضوع بسیار مورد بحث، صحبت کردند.

بری در این بحث نشان داد که بیش از ۴۰۰ پدیده ناشناس هوایی (UAPs) مشاهده شده است که به آنها یوفو گفته شده است.

یکی از ویدیوهای بشقاب پرنده یک جسم کروی در حال حرکت سریع را نشان می‌دهد، در حالی که یکی دیگر چیزی شبیه یک مثلث کامل را نشان می‌دهد که در آسمان به رنگ سبز می‌درخشد.

خود نیروی هوایی پس از شناسایی، ۱۱ مورد نزدیکی با پهپادها داشته است.

ردی که خود در نیروی هوایی حضور داشت، معتقد است که برای درک مشاهده یوفوها باید به جنگ جهانی دوم برگردید.

در اواخر دهه ۱۹۴۰ و اوایل دهه ۱۹۵۰، ایالات متحده شروع به بهبود هواپیماهای جت خود کرد تا از آلمان نازی عقب نماند. ردی می‌گوید، آنچه به نظر می‌رسید شبیه بشقاب پرنده است، در واقع فقط مدل‌های جدید و خارجی جت‌های جنگنده بود.

او نوشت: «اینها هواپیماهای براق و نقره‌ای با بال‌های کوچک بودند که با سرعتی باورنکردنی پرواز می‌کردند. حتی برای بهترین خلبان جنگ‌دیده هم آنها یک پرنده فرازمینی محسوب می‌شدند.»

امروزه با ساخت هواپیماهای کوچک‌تر و بدون سرنشین توسط ارتش، مشاهده نادرست یوفوها افزایش یافته است.

ردی می‌نویسد: «خودتان را در حالی که یک شب بیرون نشسته‌اید، تصور کنید که ناگهان ده‌ها، اگر نگوییم صدها شی کوچک با حرکت سریع، آسمان را پر می‌کنند.»

بیشتر بخوانید:

او ادامه داد: «با حرکت با انسجام کامل و تحرک غیرانسانی، اولین واکنش شما ممکن است این باشد که این اشیا از این دنیا نیستند.»

ردی در پایان گفت: «ما در آستانه نسل‌های جدید فناوری هستیم. از جنگنده‌های بدون سرنشین گرفته تا گروه‌های پهپاد و در این میان، هواپیماها کوچک‌تر، سریع‌تر و مانورپذیرتر می‌شوند. همه چیز عجیب است.»

کد خبر 695533

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فضا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha