ستاره پرتغالی این روزها بیشتر وقتش را صرف کامنت‌گذاری زیر پست‌های مرتبط با خودش می‌کند.

رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، شرمنده خوانندگان خودمان و همین‌طور خود کریستیانو رونالدو هستیم اما باز هم از او اخباری منتشر شده. رونالدو که به‌تازگی خودش را به کادرفنی فعلی و تن‌هاخ معرفی کرده، سوژه شایعات زیادی در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال بود. هر روز او را به یک‌تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا لینک کردند و ما هم چند روز یک‌بار همان شایعات را پوشش دادیم. اما اخبار تمام‌شدنی نیست.

کریستیانو زیر یکی از پست‌های اینستاگرامی با موضوع عکس اعتراضی هواداران اتلتیکو مادرید که خطاب به او گفته بودند به متروپولیتانو نیاید، ۳‌ایموجی خنده گذاشته بود اما این برای پایان‌دادن به شایعات کافی نبود. برای همین یک روز بعد شخصا پستی در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد و به شایعات واکنش رسمی نشان داد و نوشت: «غیرممکن است روزی در مورد من صحبت نشود. در غیر این صورت، رسانه‌ها نمی‌توانند پول دربیاورند. می‌دانید که اگر دروغ نگویید، توجه مردم را به‌خود جلب نمی‌کنید. به همین مسیر ادامه می‌دهید تا شاید یکی از این خبرها درست باشد.» 

بلافاصله پس از آنکه کریستیانو رونالدو اخبار منتشرشده توسط نشریات را دروغ خواند، اعلام کرد یکشنبه در دیدار مقابل رایووایکانو بازی خواهد کرد تا بالاخره نخستین حضور او تحت نظر تن‌هاخ رقم بخورد. او از فهرست تیم برای حضور در نروژ و بازی مقابل اتلتیکومادرید که یکی از تیم‌هایی بود که گفته می‌شد او را می‌خواهد، خط خورد اما به بازی بعدی در اولدترافورد خواهد رسید. یکی از فن‌پیج‌ها یا صفحه‌های هواداری رونالدو خبری از او زده و نوشته که کریستیانو زیرنظر تن‌هاخ تمرین کرده و خود رونالدو زیر این پست کامنت گذاشته و نوشته: «۳‌بار با تیم تمرین کردم.»

فعالیت‌های کریس در اینستاگرام خیلی زیادشده و این نشان می‌دهد مشکلات خانوادگی‌اش که گفته می‌شد او را از تمرینات دور نگه داشته، حل شده است. او زیر پست ادی هو، سرمربی تیم نیوکاسل که نوشته بود: «امیدوارم رونالدو در لیگ برتر بازی نکند چون او گل‌های زیاد می‌زند و ترجیح خودم این است که در تیم مقابل ما نباشد»، کامنت گذاشت: «فکت (حق)» با یک ایموجی تأیید و یک ایموجی خنده.

او زیر یک پست توییتری دیگر هم که خبری را درباره حضورش در بازی یکشنبه مقابل وایکانو اعلام کرده بود، کامنت گذاشت: «پادشاه (منظورش خودش بود) روز یکشنبه بازی خواهد کرد!» او انگار این روزها زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کند. فقط مانده یک پست از الکس فرگوسن بگذارد و در شرح آن بنویسد: «اگه دوستش داری، ۲ بار بزن روی عکس!»

با وجود واکنش تند رونالدو به دروغ‌ها، رسانه‌ها هنوز دست‌بردار نیستند. بی‌این‌اسپورت خبری جدید را درباره او منتشر و اعلام کرده، باشگاه ناپولی که بازیکنانی مثل کولیبالی، مرتنز و اینسینیه را در این تابستان از دست داده، خواهان جذب رونالدو است. پیش‌تر اعلام شده بود که ناپولی به این خاطر که لباس‌های تیم را خودش تولید می‌کند، می‌تواند از محل فروش پیراهن رونالدو خرج دستمزد و رقم انتقالش را دربیاورد. مدیران ناپولی و مالک پرحاشیه آن یعنی دلورنتیس امید دارند به پشتوانه حضور دیه‌گو مارادونای افسانه‌ای در این باشگاه نظر رونالدو را برای انتقال به تیم محبوب شهر ناپل جلب کنند.

همزمان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا هم به شایعه پیشنهادشدن رونالدو به این باشگاه واکنش نشان داد و گفت: «ما تصمیم گرفتیم لواندوفسکی را برای پست مهاجم بخریم چون هدف اول ما بود. کریستیانو یک بازیکن حرفه‌ای است و مطمئنا پیشنهادهای زیادی هم دارد ولی او بازیکن منچستریونایتد است؛ یک باشگاه فوق‌العاده. من به او بسیار احترام می‌گذارم. رسانه‌ها درباره رونالدو زیاد حرف می‌زنند، برای همین درباره او همیشه اخبار ضدونقیضی وجود دارد.» با این حرف‌ها می‌توان نتیجه گرفت که زمزمه‌هایی برای حضور رونالدو در بارسلونا وجود داشته است. لاپورتا هرگز درباره لواندوفسکی نگفته که او با باشگاه بزرگی مثل بایرن‌مونیخ قرارداد دارد!

کد خبر 694510
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha