ستاره پرتغالی تصمیم به جدایی از منچستر یونایتد دارد.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از اتلتیک، کریستیانو رونالدو همچنان می خواهد تابستان امسال منچستریونایتد را پس از از دست دادن سهمیه  لیگ قهرمانان اروپا ترک کند. در همین راستا  مدیربرنامه ستاره فوتبال جهان در حال مذاکره با باشگاه اسپورتینگ لیسبون است.

بایرن مونیخ  و اتلتیکو مادرید او را نخواستند و طبق گزارش های  رسانه ها، او نمی خواهد در منچستریونایتد بماند. چند هفته مانده به شروع فصل، هنوز هیچ راه حلی برای حاشیه های پیرامون کریستیانو رونالدو برنده پنج توپ طلای جهان وجود نداشته است. ظاهرا این بازیکن پرتغالی به هر قیمتی می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و رکوردهای گلزنی خود را افزایش دهد.

طبق گزارش The Athletic، خورخه مندس مشاور رونالدو در حال پیدا کردن یک باشگاه جدید برای این بازیکن است و به نظر می رسد تیم مورد نظر اسپورتینگ لیسبون است.

برای رونالدو که یک سال از قراردادش با منچستریونایتد باقی مانده است، این انتقال بازگشت به تیم سابق خود خواهد بود. رونالدو در دوران جوانی در اسپورتینگ، به یک بازیکن در کلاس جهانی تبدیل شد. این بازیکن که اکنون ۳۷ سال سن دارد اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را برای اسپورتینگ انجام داد.

با این حال، این انتقال احتمالی ممکن است برای تیم پرتغالی دشوار باشد. از یک طرف، لیسبونی ها باید مبلغی را برای انتقال او پرداخت کنند، از طرف دیگر رونالدو با وجود سن بالا همچنان دستمزد هنگفتی دریافت می کند. همچنین گفته می شود که روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ باید در مورد انتقال احتمالی رونالدو نظر دهد.

رونالدو که  همچنان ارزش بازاری ۳۰ میلیون یورویی دارد، سال گذشته از یوونتوس تورین به منچستریونایتد بازگشت. رونالدو در فصل قبل در ۳۷ بازی برای منچستریونایتد ۲۳ بار گلزنی کرد و یکی از بهترین بازیکنان تیم بود.

کد خبر 694003

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • ستاره سربی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    10 2
    کاش شرایط طوری میشد که برگرده به رئال مادرید