رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه از سال گذشته مبلغ جریمه قطع درختان به شدت افزایش پیدا کرده است، گفت: جریمه تقریبی قطع درختان خیابان ولیعصر بیش از ۱۰ میلیارد تومان است.

خشکاندن عمدی ۱۳ اصله درخت در خیابان ولی‌عصر

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی با بیان این مطلب گفت: علاوه بر جریمه، بحث‌های حقوقی و تبعات قضائی که در این رابطه وجود دارد، متوجه مالک خواهد بود و همین موارد منجر به این می‌شود تا افراد سودجو دیگر اقدام به قطع کردن درختان نکنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به محل صرف جریمه‌های کسب شده اظهار کرد: همه مبالغ جریمه دریافتی از متخلفان برای توسعه فضای سبز شهر تهران، تملک باغ‌ها و تبدیل آنها به پارک‌های عمومی استفاده می‌شود و این مبالغ در موارد دیگری خرج نمی‌شود.

پیرهادی با تاکید بر اینکه درختان خیابان ولیعصر متعلق به تمامی شهروندان هستند، گفت: قطع درختان در یک معبر عمومی و با قدمت بالا رخ داده است و به راحتی قابل گذشت نیست و شورای شهر از قوه قضائیه تقاضا دارد تا این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کند.

پس از انتشار خبر قطع درختان خیابان ولیعصر (عج) و انتشار فیلمی در فضای مجازی، رئیس کل دادگستری استان تهران، دادستان تهران را برای بررسی علل این ماجرا مأمور کرد و پرونده قضائی برای این موضوع تشکیل شد.

در این باره بخوانید: واکنش جدی دادستان تهران به موضوع خشک شدن درختان خیابان ولیعصر

ماجرای خشک شدن چند درخت در خیابان ولیعصر چه بود؟ | امانی: پایان کار ملک نوساز منوط به تعیین جریمه است

کد خبر 693709

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    0 0
    پودر شیمیایی زیر درخت میرزن خشک میشه مثل ۷ چنار بلوارکشاورز حنب هتل اسپیناس