رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: رای نهایی پرونده ویلموتس صادر شده است.

ویلموتس

به گزارش همشهری آنلاین صفی الله فغانپور در خصوص رای پرونده ویلموتس گفت: در کمیته انضباطی فیفا محکوم به پرداخت ۶ میلیون یورو شدیم اما این رای در دادگاه عالی ورزش شکسته شد.

او در ادامه یادآور شد: اصل شکایت مبلغی بالاتر از ۶ میلیون یورو بود که به علاوه پنج درصد و تأخیر در مجموع می‌شد ۱۲ میلیون یورو. الان دادگاه عالی ورزش پرونده را نقض و تبدیل به کمتر از ۳ میلیون یورو ( رقمی نزدیک به 100 میلیارد تومان) کرده است.

رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال این اتفاق را موفقیت بزرگی برای فدراسیون دانست و در اظهاراتی عجیب‌تر گفت: الان باید مبلغی را پرداخت کنیم که خیلی قابل توجه نیست!

فغانپور که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می‌کرد، در پایان درباره اینکه آیا این رأی ویلموتس قطعی و رسمی است؟ تاکید کرد: بله رأی صادر شد. احتمالاً همین هفته اعلام می‌شود و «گراندز» رأی می‌آید. این حرفی که زدم قطعی است. باید موفقیتی که در دادگاه عالی ورزش کسب کردیم را تبریک بگویم!

ویلموتس بعد از کی روش سرمربی ایران شد او در مدت کمتر از ۶ ماه سرمربی ایران بود و قبل از کسب دو باخت مقابل بحرین و عراق مبلغ ۲ میلیون یورو از فدراسیون فوتبال دریافت کرد.

به این ترتیب ویلموتس در مدت زمان کوتاهش در تیم ملی حداقل ۵ میلیون یورو از ایران به دست آورده است و فدراسیون فوتبال باید به زودی مبلغ 100 میلیارد تومان به این مربی بلژیکی پرداخت کند.

کد خبر 692620

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • امید IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    8 0
    چه جالب نتیجه ندانم کاری اقایون 100 میلیارد از جیب ملت رو به باد داد و حالا اسمش رو میذارن موفقیت بزرگ البته موفقیت بزرگی بود البته برای دلالان عزیز
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    2 2
    این اروپایی مغرور. شما گلش به عربستان در جام جهانی را نگاه کنید از حرکت زشت پس از گلش مشخص بود هیچ ارزشی برای آسیایی ها قائل نیست.
  • رضا IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    8 0
    این شارلاتان را با کی روش مقایسه کنید. به هر حال دلالها برنده شدند
  • سعید IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 0
    تبریک !! آفرین آفرین هزار و سیصد آفرین !!! خوبه که مبلغ ناچیز و ناقابله !!! عجب رویی دارن که به هم تبریک میگن! تبریک ویژه به ویلموتس که تو لیست پردرامدترین مربیهای تاریخ جا گرفت!!
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 0
    از جیب مبارک که پرداخت نمی شه ! امیدوارم از گلوی ویلموتس پائین نره و ایضا دلالان محترم !
  • مو سپید آواره  CA ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    1 0
    امیدوارم بدهی این سارق و شرکای داخلیش از جیب بازنشستگان تامین اجتماعی و .......پرداخت نشه .