انتظار می‌رود اپل سری آیفون ۱۴ را در ماه سپتامبر رونمایی کند و برای جلوگیری از تاخیر در عرضه آن، این شرکت، تامین‌کنندگان قطعات خود را متنوع کرده است.

آیفون

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، چنین کاری، نه تنها به غول فناوری اجازه می‌دهد تا وابستگی خود را به یک تامین‌کننده بکاهد، بلکه یک موقعیت چان‌ زدن را برای آنها ایجاد خواهد کرد.

پیش از عرضه آیفون ۱۴، فهرست تامین‌کنندگان اپل از زمانی که SG Micro چین گواهینامه‌های کیفیت را برای مدل‌های مختلف آیفون ۱۴ گذرانده، گسترش یافته است.

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور در این خصوص می‌گوید که SG Micro احتمالا PMICها را برای آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس ارسال خواهد کرد. این اولین باری است که این شرکت چینی قطعاتی را به اپل عرضه می‌کند که نشان می‌دهد قابلیت‌های فنی آن به سطح یک رسیده است که اگر می‌خواهید لوازم الکترونیکی مصرفی ممتاز و رده بالایی تولید کنید، ضروری است.

بیشتر بخوانید:

دریافت سفارشات SG Micro از اپل برای آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس نیز به افزایش درآمد و سود آن کمک می‌کند و در عین حال به اپل کمک خواهد کرد تا از تاخیر در ارسال آیفون به دلیل کمبود قطعات جلوگیری کند.

کد خبر 692534

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha