شهردار منطقه ۱۱ گفت: پاساژ آزاد (معروف به دراکولا)، یکی از پاساژهای محدوده سه‌راه جمهوری، به علت ناایمنی و مشکلات فراوان در ساختار ساختمان ظرف ۱۰ روز آینده تخلیه و پلمب می‌شود.

ساختمان درآکولا

به گزارش همشهری آنلاین،  سید محمد موسوی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت موضوع ساختمان‌های ناایمن و پرخطر، کمیته ایمنی در منطقه ۱۱ فعال شده و به صورت مستمر جلسات مختلف درباره ایمنی و رفع خطر ساختمان‌های پرخطر برگزار می‌کند و با جدیت در حال بررسی و اقدامات لازم در این حوزه است.

او ادامه  داد: در فرآیند قانونی، مراجع ذیصلاح وضع «ساختمان آزاد» را ناایمن و بحرانی تشخیص داده‌اند، به همین دلیل، جلسات متعددی با حضور نمایندگان مالک و کسبه برگزار کرده‌ایم. علاوه‌ براین در بازدید از پاساژ، موارد خطرناک و اخطارهای قانونی به مالک داده شد.

او افزود: متأسفانه به اخطارها ترتیب اثر جدی داده نشد. در نتیجه با دادستان جلسات متعدد برگزار شد و شهرداری موظف شد که رفع خطر را انجام دهد.

۱۰۰ کاسب در ساختمان کار می‌کنند

موسوی با بیان اینکه قریب به ۱۰۰ کاسب در ساختمان آزاد کار می‌کنند و شهرداری نگران وضعیت اقتصادی این افراد است اما نگرانی جدی‌تر امنیت جان کاسبان است، توضیح داد: با توجه به شرایط بحرانی، این ساختمان به زودی تخلیه و پلمب می‌شود.

شهردار منطقه ۱۱ درباره مکاتبات با سازمان‌های خدماتی در مورد قطع انشعابات آب، برق و گاز گفت: گاز این ساختمان قطع شده است و در روزهای آینده پس از قطع شدن انشعابات آب و برق، با حضور نیروی انتظامی و سرکلانتری، ساختمان آزاد از کسبه تخلیه و پلمب می‌شود.

او در انتها افزود: پس از تخلیه ساختمان آزاد معروف به دراکولا، رفع خطر انجام خواهد شد.

کد خبر 692196

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 28
    آفرین یه کار خوب برای امنیت مردم
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    در این پاساژ دراکولا دیده بودند ؟؟🤔🤔