شرکت سامسونگ قصد دارد برنامه‌های خود را مبنی بر تولید و عرصه گالکسی S۲۲ FE، به خاطر تقویت مدل گالکسی S۲۲ اولترا، متوقف کند.

جی ای ام آرنا

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل جی‌اس‌ام آرنا، شرکت سامسونگ با لغو برنامه‌های ساخت و عرضه گوشی گالکسی S۲۲ FE، قصد دارد به جای آن بر عرصه مدل مدل گالکسی S۲۲ اولترا متمرکز شود.

در  این گزارش از رسانه تخصصی برقی، الک (Elec) کره‌جنوبی، در توضیح انگیزه‌های پشت این تصیمیم به دو مورد اشاره شده است. یکی افزایش محبوبیت مدل (S۲۲ Ultra) و دیگری کمبود تراشه. با وجود همه اینها، خبر خوب برای طرفداران سری FE، ادامه تولید این مدل با گالکسی S۲۳ FE تا سال آینده است.

تصور اولیه بر این بود که مدل گالکسی (S۲۲ FE)، هم از همان تراشه مدل S۲۲ Ultra، بهره ببرد، اما عملکرد قوی تبلت‌های قلمی، شرکت را به فکری دوباره درخصوص استراتژی شرکت در سال ۲۰۲۲ انداخت. سامسونگ برنامه‌هایی برای تولید ۳ میلیون دستگاه از مدل فن ادیشن (FE) را داشت و این رقم همچنان هدفی برای مدل گالکسی S۲۳ FE خواهد بود. اما با این حال، طبق گزارش‌ها، سامسونگ با قدرت به سمت هدف خود یعنی فروش ۱۰ میلیون دستگاه S۲۲ اولترا، پیش می‌رود و باید منابع بیشتری را برای تولید آن اختصاص دهد.

برنامه‌های اولیه شرکت برای سال ۲۰۲۳ فروش بیشتر ۳۰ درصدی مدل‌های اولترا یا به عبارتی فروش ۱۳ میلیون دستگاه است. انتظار می‌رود میزان فروش مدل گالکسی S۲۳، به ۸.۵ میلیون دستگاه برسد، در حالی که  مدل‌های پلاس تنها با ۶.۵ میلیون فروش پیش‌بینی‌شده کمترین محبوبیت را در بین مشتریان داشته باشد.

کد خبر 691812

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha