لژیونر ایرانی این روزها مانند تیم ملی در رده باشگاهی هم اصلا شرایط جالبی ندارد.

انصاری‌فر

به گزارش همشهری‌آنلاین، در ماجرای صف‌بندی بازیکنان تیم ملی به سود و زیان کادرفنی فعلی، کریم انصاری‌فرد یکی از نفراتی بود که استوری مخالف گذاشت و به نوعی مدعی شد که شرایط فعلی جالب نیست.

معنای آشکار آنچه انصاری‌فرد انجام داده، می‌تواند این باشد که او از سهم خودش در مسابقات تیم ملی راضی نیست؛ بازیکنی که در دوران دراگان اسکوچیچ خیلی کم مورد اعتماد قرار گرفته و حتی در غیاب سردار آزمون یا مهدی طارمی هم فیکس نشده است.

در یکی، دو اردوی آخر هم که اساسا کریم دعوت نشده و احتمالا این مسئله خشم او را به اوج رسانده است. همه این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که انصاری‌فرد در رده باشگاهی هم اصلا شرایط جالبی ندارد. او که ۲ فصل پیش ۱۳گل برای آاک آتن به ثمر رسانده بود، این فصل کلا موفق به زدن ۴گل شد و در فهرست مازاد تیم یونانی قرار گرفت.

کریم البته هنوز یک فصل دیگر قرارداد دارد، اما آاک به‌طور صریح اعلام کرده نیازی به این بازیکن ندارد و حتی پیراهن شماره ۱۰او را هم به نفر دیگری داده است. هم‌اکنون وضعیت این بازیکن ۳۲ساله مشخص نیست و گفته می‌شود او در تلاش است در یونان تیم دیگری برای خودش دست و پا کند. با این اوصاف، شاید بهتر باشد یکی مثل کریم ابتدا به وضعیت باشگاهی خودش سر و سامان بدهد و آنجا شرایط بهتری پیدا کند، بعد دنبال این باشد که دقایق بازی‌اش در تیم ملی را بالا ببرد و علیه کادرفنی موضع بگیرد.

کد خبر 691758
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha