گذراندن روزهای گرم تابستان بدون وسایل سرمایشی تقریبا غیرممکن است. در میان تمام وسایل سرمایشی موجود کولرهای گازی با توجه به مزایا و امکاناتی که دارند محبوب و پر طرفدارند.

مشاهده و مقایسه برندهای خارجی کولرگازی در ایمالز

اگر برای خرید کولر گازی اقدام کنید، متوجه حضور برندهای مختلف در بازار می‌شوید که انتخاب را برایتان دشوار می‌کنند. از طرفی هزینه خرید کولرهای گازی کم نیست و با توجه به بودجه‌ای که دارید باید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. نگران نباشید!

در این مطلب قصد داریم شما را برندهای خوب خارجی کولر گازی آشنا کنیم تا به راحتی خرید خود را انجام دهید. برندهای مختلف ایرانی و خارجی کولر گازی را می‌توانید در سایت ایمالز ببینید و پس از مقایسه به صورت آنلاین بهترین مدل را خریداری کنید.

معرفی بهترین مارک‌های کولر گازی خارجی

همانطور که اشاره شد، تعدد برندهای تولیدکننده کولر گازی ممکن است خریداران را دچار سردرگمی کند. انتخاب بهترین کولر گازی برای تابستان نیاز به آشنایی با برندهای مختلف و مقایسه آن‌ها دارد. در ادامه ۷ برند محبوب و پر فروش کولرهای گازی در جهان را معرفی می‌کنیم.
کولر گازی گری

برند گری از جمله پرطرفدارترین و پر فروش‌ترین برندهای کولرهای گازی در ایران است. کارخانه تولید کننده کولر گازی گری در سال ۱۹۹۱ در کشور چین فعالیت خود را آغاز کرده است. البته لازم به ذکر است که تکنولوژی ساخت کولر گازی گری متعلق به کشور آمریکاست و در چین مونتاژ می‌شود.

کیفیت بالای مواد به کار رفته در کولرهای گازی گری منجر به ساخت محصولاتی با کیفیت جهانی شده است. کولر گازی گری در دو مدل ایستاده و دیواری تهیه و تولید می‌شوند. از جمله ویژگی‌ها و مزایای مهم کولرهای گازی گری می‌توان به رده انرژی A++، کارایی عالی و سازگاری با محیط، موتورهای اسکرول و روتاری با کیفیت، ضمانت ۶۰ ماهه گارانتی کمپرسور و ۲۴ ماه گارانتی برای سایر قطعات اشاره کرد.

کولر گازی ایوولی

یکی دیگر از پر فروش‌ترین برندهای کولر گازی در ایران برند ایوولی است. برند ایوولی اصالتا یک برند ایتالیایی است که محصولاتش در کشور چین تولید می‌شوند. در طراحی کولر گازی ایوولی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته شده تا در بازارهای جهانی توان رقابت داشته باشد.

کولرهای گازی ایوولی در ۳ مدل پرتابل، ایستاده و دیواری تولید می‌شوند. توزیع یکنواخت هوای خنک، قدرت پرتاب باد بالا، فیلترهای چند لایه تصفیه هوا، کمپرسور روتاری قدرتمند و مصرف انرژی پایین از مهم‌ترین ویژگی‌های کولرهای گازی ایوولی هستند.

کولر گازی جنرال


کولر گازی جنرال

یکی از تولید کننده های مطرح سیستم تهویه مطبوع در جهان برند جنرال است. کولر گازی جنرال با مطبق با استانداردها و تکنولوژی آمریکا در کشور چین، تایلند و ژاپن تولید می‌شود. قدرت تحمل گرما تا +۵۰ درجه کولر گازی جنرال باعث شده این محصول برای استفاده در مناطق جنوبی بسیار مناسب باشد.

همچنین استفاده از قطعات اصلی و متریال با کیفیت بکار رفته در کولرهای گازی جنرال منجر به دوام و طول عمر بالای آن‌ها می‌شود. از دیگر ویژگی‌های کولرهای گازی جنرال فیلتر چندلایه تصفیه هوا، کمپرسورهای پیستونی و روتاری قدرتمند، مصرف انرژی بهینه و... را می‌توان نام برد.

کولر گازی سامسونگ

برند مشهور و نامدار سامسونگ در سال ۱۹۳۸ در کشور کره تاسیس شد و از اواخر دهه ۶۰ میلادی فعالیت خود را در زمینه کالاهای الکترونیک شروع کرد. کولر گازی سامسونگ با فناوری‌های جدید در سال‌های اخیر توانسته جای خود را در بازار فروش کولرهای گازی باز کند.

کولرهای ویندفری (Wind-Free) سامسونگ از جمله جدیدترین تکنولوژی‌های ساخت کولر گازی بدون باد هستند. مصرف انرژی پایین، کمپرسورهای اینورتر عالی، قابلیت کنترل از راه دور با Wi-Fi، قدرت خنک کنندگی بالا و هوشمند بودن کولرهای گازی سامسونگ از مهم‌ترین دلایل برای انتخاب و خرید آنهاست.

کولر گازی اجنرال

برند ژاپنی اجنرال از سال ۱۹۶۰ فعالیت خود را در زمینه تولید سیستم‌های تهویه مطبوع شروع کرد. کولرهای گازی پنجره‌ای اولین کولرهای گازی ساخت برند اجنرال بودند که به بازار عرضه شدند. کولر گازی اجنرال با قدرت و بازده‌ای بالا روزهای گرم تابستان را برایتان خنک و مطبوع می‌کنند. وجود فیلتر تصفیه هوا برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، مجهز بودن به کمپرسورهای پر قدرت اینورتر، صرفه جویی در مصرف برق، طول عمر بالا و... از مهم‌ترین مزایای خرید کولر گازی اجنرال هستند.

کولر گازی هایسنس


کولر گازی هایسنس

برند چینی هایسنس که در ۱۹۶۹ تاسیس یکی از ۱۰ شرکت برتر تولید کننده لوازم خانگی در سطح جهان است. کولر گازی هایسنس در دو مدل ایستاده و دیواری تولید می‌شود. اکثر کولرهای گازی هایسنس با داشتن کمپرسور اینورتر عملکرد سرمایشی و گرمایشی را با هم دارند. مصرف انرژی با رده A، فیلتر تصفیه هوا، کمپرسور روتاری هوشمند، سازگاری با آب و هوای معتدل و گرم  را می‌توان از ویژگی‌های مهم کولرهای گازی هایسنس بر شمرد.

کولر گازی ال جی

برند مشهور کره‌ای ال جی یکی از فعال‌ترین کارخانجات تولید کولرهای گازی در دنیا محسوب می‌شود. شرکت ال جی انواع مدل‌های کولر گازی مانند پنجره‌ای، پرتابل، دیواری و ایستاده را با تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌کند. کولر گازی ال جی با داشتن کمپرسور روتاری سر و صدای کمتر، مصرف انرژی پایین‌تر و کیفیت و کارایی بالاتری دارد. داشتن قطعات با کیفیت کره‌ای، عملکرد بهینه هنگام خواب، رادیات طلایی ضد خوردگی و عملکرد سرمایش  و گرمایش بخشی از مزایای کولرهای گازی ال جی هستند.

خرید بهترین کولرهای گازی خارجی از سایت ایمالز

خرید کولرهای گازی به دلیل قیمت بالا و تنوع برندهای موجود در بازار، به بررسی و تحقیق بیشتری نیاز دارد. برای مشاهده برندها و مقایسه قیمت کولرهای گازی خارجی می‌توانید به سایت ایمالز مراجعه کنید. در سایت ایمالز با مقایسه کولرهای گازی خارجی می‌توانید انتخابی مطمئن و درست داشته باشید.

کد خبر 691217

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha