شیوه‌های نگهداری و پرورش گیاهان در فضای باز برج میلاد به شهروندان آموزش داده می‌شود.

آموزش

به گزارش همشهری آنلاین: مدیر کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: «یک دوره آزمایشی، پرورش و نگهداری از گل‌ها و گیاهان در حاشیه برج میلاد برگزار شد که شهروندان زیادی از آن استقبال کردند. به همین دلیل در تفاهم نامه‌ای با مسئولان برج پیش‌بینی شد تا این دوره‌ها افزایش یاید. »
 مهین خدادادی با اشاره به حضور جمع زیادی از مردم در روزهای مختلف برای بازدید از برج گفت: «به منظور بهره‌مندی گردشگران از دوره‌های آموزشی، مطالب کوتاه درباره انواع گل و گیاه، چگونگی پرورش ونگهداری‌شان آرائه می‌شود. همچنین اگر سؤالی درباره گیاهان خود داشته باشند، کارشناسان مشاوره می‌دهند و حتی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به کلینیک‌های منطقه معرفی می‌شوند. »
وی درباره مدت زمان برپایی دوره‌ها هم گفت: «کلاس‌ها برای ۵۰ جلسه پیش‌بینی شده که شامل روزهای یکشنبه و سه شنبه می‌شود. ساعت برگزاری هم یکشنبه‌ها ساعت ۱۱ صبح و سه شنبه‌ها ساعت ۱۸ است. »
علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌ها می‌توانند به محوطه باز برج میلاد مراجعه کنند. البته در تکه دوم پایتخت ۳ کلینیک آموزش و پرورش گل و گیاه وجود دارد که شامل مرزداران، سعادت آباد و ستارخان می‌شود.

کد خبر 690603

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha