رئیس کمیته مشارکت‌های شورای ششم شهر تهران با اشاره به تصویب جزئیات طرح نظام‌نامه مدیریت محله توسط اعضای شورا گفت: این طرح به هیچ وجه جایگزینی برای شورایاری‌ها نیست.

شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین، سیداحمد علوی رئیس کمیته مشارکت‌های شورای ششم شهر تهران در خصوص ادامه بررسی جزئیات طرح نظام نامه مدیریت محله گفت: کلیات این نظام نامه در جلسه گذشته بررسی و تصویب شده بود، امروز در خصوص جزئیات و بندهای مختلف این طرح اعضا به رای گیری پرداختند و طرح با تغییرات جزئی به تصویب رسید.

او در جریان بررسی این طرح نیز به فعالیت برخی از افرادی که در مدیریت شهری سابق در حوزه شورایاری‌ها و مدیریت محله فعالیت می‌کردند و امروز در نقد طرح نظام‌نامه محله صحبت می‌کند، پرداخت و گفت: باید بگوییم این شورا آنقدر کار روی زمین مانده از دور قبل دارد که وقت برای بازی‌های توئیتری و فضای مجازی ندارد.

علوی ادامه داد: اما از آنجایی‌که یکسری مباحث مطرح شد و خود شورایارها نیز در فضای مجازی به آن واکنش نشان دادند که در یکی از آنها خطاب به این فرد نوشتند «آن فردی که اکنون پاسخگو شده‌اند، در دور قبل سکوت اختیار کرده بودند، مگر در مواقعی که می‌خواستند علیه شورایاری صحبت کنند. یک آقا که نام او را نمی‌آورم، تخم اختلاف میان شورایاران و معتمدین محله را خود شما کاشت. شما تا توانستید شورایاران را تضعیف کردید تا جایی‌که نمایندگان ۳۵۲ محله نامه رسمی برای رئیس شورای شهر وقت زدند و از شهردار تهران درخواست کردند که شما را از ستاد راهبری محلات بردارند ولی ظاهرا کار حزبی بر درخواست های مردم ارجحیت داشت و شما تا روز آخر در مسئولیت ماندید، حالا چه شده که دایه مهربانتر از مادر شده‌اید؟ جفای شما به شورایاران هیچگاه فراموش نمی‌شود».

او افزود: ما برای احیا مدیریت محله تمام تلاش خود را می‌کنیم و این طرح قرار نیست جایگزینی برای شورایاری‌ها باشد، حل مشکل شورایاری‌ها را از نهادهای بالادستی پیگیر هستیم.

کد خبر 689986
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha