سارقان مسلح با تیراندازی به قهرمان کشتی کشور خودرو گرانقیمت وی را سرقت و خودش را راهی بیمارستان کردند.

علی صفایی

به گزارش همشهری آنلاین، شامگاه شنبه ۱۸ تیر علی صفایی، یکی از قهرمانان کشتی و از مربیان بدنسازی کشور، سوار بر خودرو تویوتا لندکروز در بزرگراه امام علی(ع) در مسیر جنوب به شمال، ابتدای بزرگراه همت در حال حرکت بود که ناگهان خودرویی از پشت با او تصادف کرد.

وقتی مرد جوان از خودرو خود پیاده شد ناگهان سرنشینان خودرو که ماسک به صورتشان بود با تهدید قصد سرقت خودرو را داشتند. کشتی‌گیر جوان مقاومت کرد و با آنها درگیر شد تا از سرقت خودرو جلوگیری کند اما سارقان با کلت کمری ۲ تیر به پایش شلیک کرده و با سرقت خودرو از محل متواری شدند.

بدین ترتیب گزارش این سرقت مسلحانه از سوی مأموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به بازپرس محمدجواد شفیعی اعلام شد. بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته، اعلام شماره خودرو سرقتی به واحدهای گشت و دستگیری مردان نقاب‌دار را صادر کرد.

کد خبر 689619
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • کامران IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    6 0
    دقیقا مشابه همین تفاق در اتوبان بابایی تهران برای بنده افتاد وبا قمه بمن حمله کردند
  • محمدعلی فرش چیان IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    12 0
    تگزاس امن تره
  • DE ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    7 1
    جلوی قاچاق اسلحه را از عراق و یا افغانستان بگیرید. ای امان که همسایگان بدی ایران داره.
  • بهروز CH ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 1
    متاسف برای قهرمان برومند کشورمان، وبه امید سلامتی هر چه زودتر ایشان، در درجه اول به نظر من قانون باید برای حفظ و امنیت بیشتر تک تک افراد جامعه در مقابل این اوباش باید برخورد شدیدتری را در مد نظر داشته باشد. و در درجه دوم باید فرهنگ بیمه و بیمه گذاری به حالت عمومی در بین مردم جا بیفتد، حالا هر کس به توان بوجه و سرمایه اش.
  • محمد IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    8 1
    فقر اقتصادی به همراه خود ناامنی و معضلات اجتماعی به همراه میاره ، آقایونی که پول از هستند و افزایش قیمت ها ، سرمایه اونها را چندین برابر کرده ، درسته که از لحاظ مادی جلو افتادن اما مطمئنا از لحاظ امنیتی وضعیت مطلوبی در آینده نخواهند داشت ، کسی که چیزی برای از دست دادن نداره از هیچ کس و هیچ چیزی نمی ترسه
    • بهروز CH ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      1 0
      کاربر گرامی با بخش اول فرمایشات شما کاملاً موافق هستم، ولی باید عرض کنم در بخش دوم که فرموده بودید، که کسی که چیزی نداره، از هیچ کس و هیچ چیز نمیترسه موافق نیستم، چون فقر و تنگدستی کسی یا شخصی، دلیل موجه ای برای تهدید و ارعاب و به مخاطره انداختن زندگی دیگر شهروندان با چپاول وغارت و دزدی و در نهایت بر هم زدن نظم عمومی به هیچ عنوان قابل قبول نیست. و در هر جامعه ای این عمل شنیع محکوم است، در نتیجه خواهشن این اراذل و اوباش را تشویق به عمل زشت شان نفرمائید‌. که هر غلطی دلشان خواست بکنند. با نهایت احترام .
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 0
    سلام خداوند به قهرمان کشورمان سلامتی بدهد انشااله درضمن امان ازدست قانون قانون کشورمان بازدارنده نیست باید باز نگری شود امنیت کشور خیلی خیلی ضعیف است
  • مهدی قاسملوئیان IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 1
    کلیه قهرمانان .... به انها توصیه میکنم در شرایط فعلی اقتصادی کشور از .... پراید .... و لباس های بسیار ارزان قیمت استفاده نمایند و همینطور گوشی موبایل ساده.. ساده! تا بتوانند جان سالم از این مهلکه ها به در ببرند.. تن ادمی شریف است به جان ادمیت...... نه!!! همین لباس زیباست نشان... ادمیت.
  • سعید IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    الان تمام دنیاخبردارمیشه
  • یاری IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    سارقین حر فه ای راچهره انها را نمایان کنید وعلامت مشخص در صو رت انها ایجاد کنید که پاک شد نی نباشد