این شب‌ها در تهران کنسرت‌های تابستانی اجرا می‌شوند که با قیمت‌های بلیت متفاوت میزبان علاقه مندان به موسیقی هستند.

به گزارش همشهری آنلاین، کنسرت «به رنگ صدا» همایون شجریان با استققبال بی نظیری که از آن شد و رکوردهایی که در فروش بلیت به دست آورد، یکی از پرطرفدارترین کنسرت‌های این تابستان است. علاوه بر آن کنسرت تئاتر سیصد با آهنگسازی سهراب پورناظری که پیش از کنسرت نمایش سی را با همایون شجریان روی صحنه برده بود، یکی دیگر از کنسرت‌هایی که با وجود بلیت‌های گران توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. علاوه بر این‌ها کنسرت‌های دیگری در سالن‌های رودکی و میلاد و سالن‌های دیگر اجرا می‌شوند. این را هم باید اضافه کرد که با افزایش موارد ابتلا به کرونا رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک در این کنسرت‌ها بیشتر ضروری به نظر می‌رسد.

قیمت بلیت کنسرت‌های تابستانی تهران | از همایون شجریان  و سی صد تا موسیقی پاپ و تلفیقی

همایون شجریان/ به رنگ صدا

سالن همایش‌های کشور که آن را با عنوان تالار بزرگ وزارت کشور می‌شناسند در اغلب روزهای تیرماه و روزهای ابتدایی مردادماه میزبان کنسرت همایون شجریان و اعضای گروه «به رنگ صدا» است.  

کنسرت «به رنگ صدا» با رهبری آرش گوران از روز یکم تیرماه تا پنجم مردادماه طی دو سئانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی و طرفداران همایون شجریان است و تمام بلیت‌ها تا آخرین روز  پیش‌خرید شده که در نوع خود رکوردی درخور به حساب می‌آید.

اسامی‌اعضای ارکستر و عوامل همایون شجریان در کنسرت «به رنگ صدا» به این قرار است: آرش گوران (رهبر ارکستر)، سحر فروزان (مدیر برنامه)، آزاد میرزاپور (نوازنده عود و سه‌تار)، مهیار طریحی (نوازنده سنتور)، مهرزاد اعظمی‌کیا (نوازنده کمانچه)، حسین رضایی‌نیا (نوازنده دف، طبل باس، بندیر، شیکر)، همایون نصیری (نوازنده بندیرباس، کاخن، کوزه، استیر، درام، راید-های هت)، آیین مشکاتیان (نوازنده تمبک و کوزه و کاخن)، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، دانیال جورابچی و فرشاد شیرانی (نوازندگان ویولن یک)، نیلوفر محبی، آرمین قضاتی، علیرضا چهره قانی و بهار فلسفی (نوازندگان ویولن دو)، مازیار ظهیرالدینی، پیمان ابوالحسنی و پرهام میلانی (نوازندگان ویولن آلتو)، مهدی عبدی و یاسمن کوزه‌گر (نوازنده ویولنسل)، ‌هادی اسماعیلی (نوازنده کنترباس)، امیردارایی (نوازنده پیانو)، غلامرضا صادقی (صدابردار)، رضا موسوی (طراحی و کارگردانی صحنه)، مصطفی طباطبایی و گروه همراه (ساخت و اجرای دکور)، محمد صیدآبادی (طراح نور)، آیدا آب‌پرور (تولید تصاویر)، خشایار لهراسبی (طراحی و ساخت ویدئو کلیپ «دیار عاشقی‌هایم»)، آیدین کشاورز و گروه همراه (اجرای مپینگ)، شیما میرحمیدی (طراح لبا) و کامیار مینوکده (عکاس) اعضای گروه اجرای کنسرت «به رنگ صدا» همایون شجریان را تشکیل می‌دهند.  

 

قیمت بلیت کنسرت‌های تابستانی تهران | از همایون شجریان  و سی صد تا موسیقی پاپ و تلفیقی

سیصد در کاخ سعدآباد

کاخ سعدآباد که معمولا در فضای داخلی و محوله باز آن کنسرت و نمایشی برگزار نمی‌شود، طی چند شب میزبان کنسرت نمایش «سی‌صد» بوده است.

کنسرت نمایش «سی‌صد» با کارگردانی امیر جدیدی (بازیگر تئاتر و سینما) و خوانندگی رضا بهرام و آهنگسازی تهمورث پورناظری، کاری از سهراب پورناظری (نوازنده و آهنگساز) است که توسط محمدحسین توتونچیان تهیه شده است.  

جواد عزتی، مهران غفوریان، طناز طباطبایی، دلنیا آرام، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت و امیر جدیدی بازیگران صحنه «سی‌صد» هستند و علی نصیریان و رضا کیانیان روی پرده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کنسرت نمایش «سی‌صد» طی روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه ۱۷.، ۱۸، ۱۹، و ۲۰ تیرماه روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند  لازم به ذکر است کنسرت نمایش «سی‌صد» در محوطه باز کاخ سعدآباد اجرا خواهد شد. طبق طراحی صندلی‌ها میزبان چهارهزار تماشاچی است.  

مبلغ بلیت‌های این کنسرت بر اساس چیدمان صندلی‌ها در بیست و پنج پکیج قیمتی، از هفتاد هزارتومان تا ۶۵۰ هزارتومان است.

قیمت بلیت کنسرت‌های تابستانی تهران | از همایون شجریان  و سی صد تا موسیقی پاپ و تلفیقی

برج میلاد/ سالن بین‌المللی همایش‌ها

رضا یزدانی

رضا یزدانی خواننده پاپ که طی سال ۱۴۰۱ جز کم‌کارترین‌ها در زمینه برگزاری کنسرت بوده، قرار است روز دوشنبه بیستم تیرماه در دو سئانس ۱۸:۰۰ و ۲۲:۰۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرای قطعات قدیمی‌و جدیدش بپردازد.  

قیمت بلیت‌های کنسرت یزدانی از ۱۵۰ هزارتومان تا ۴۲۵ هزارتومان متغیر است. علاقمندان و طرفداران این خواننده برای خرید فرصت دارند و باید خرید خود را به صورت مجازی انجام دهند.  

 

روزبه بمانی

روزبه بمانی ترانه‌سرا و خواننده پاپ سه‌شنبه ۲۱ تیرماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت. گفتنی است بلیت‌های سانس دوم این رویداد به طور کامل فروخته شده و علاقمندان روزبه بمانی باید بلیت‌های سانس اول را خریداری کنند.  

قیمت بلیت‌های این کنسرت بر اساس جایگاه از ۱۲۰ هزارتومان تا ۴۳۵ هزارتومان متغیر است.  

امیر عظیمی

امیر عظیمی‌خواننده موسیقی پاپ روز پنجشنبه ۲۳ تیر ماه طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ مرکز همایش‌های برج میلاد میزبان علاقه‌مندانش خواهد بود.

قیمت بلیت کنسرت عظیمی‌از ۹۹ هزارتومان تا ۴۲۹ هزارتومان است و هنوز به طور کامل فروش نرفته است.

قیمت بلیت کنسرت‌های تابستانی تهران | از همایون شجریان  و سی صد تا موسیقی پاپ و تلفیقی

 

هتل اسپیناس پالاس

گروه «چارتار»

گروه موسیقی «چارتار» با خوانندگی آرمان گرشاسبی روز دوشنبه بیستم تیرماه در دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۲:۰۰ در سالن رویال‌هال واثع در هتل اسپیناس پالاس به اجرای برنامه می‌پردازد.  

قیمت بلیت‌های این کنسرت از ۱۵۰ هزارتومان تا ۴۵۰ هزارتومان متغیر است.  

امید حاجیلی 

امید حاجیلی خواننده پاپ نیز یکی دیگر از کنسرت‌دهندگان تابستان امسال است. او قرار است روز سه‌شنبه بیست و هشتم تیرماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ در سالن «رویال‌هال» واقع در هتل اسپیناس پالاس روی صحنه برود.  

بلیت‌های کنسرت حاجیلی بر اساس جایگاه صندلی‌ها از ۱۳۵ هزارتومان تا ۴۹۰ هزارتومان متغیر است. و علاقه‌مندان برای خرید فرصت دارند.  

تالار وحدت

گروه بانوان «نوشه»

اعضای گروه بانوان «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی در راستای تمدید کنسرت‌های قبلی خود، روز جمعه بیست و چهارم تیرماه ساعت ۱۴:۰۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌روند و برای بانوان به اجرای موسیقی می‌پردازند.

 قیمت بلیت‌های کنسرت مذکور از ۱۳۰ هزارتومان شروع می‌شود تا ۴۰۰ هزارتومان افزایش می‌یابد و مخاطبان برای خرید بلیت فرصت دارند.  

اعضای گروه «نوشه» عبارتند از تهیه‌کننده پرهام صوفی، نیوشا بریمانی (نوازنده کمانچه)، مینو قاسم‌پور (نوازنده قانون)، رخساره رستمی‌(نوازنده عود)، نیلوفر ابراهیمی‌(نوازنده فلوت)، فروغ فضلی (نوازنده پیانو)، شیرین واعظی (نوازنده درامز)، سپیده شایگان (نوازنده کیبورد)، کیمیا صرافی (نوازنده پرکاشن)، آذین ملک زاده (نوازنده گیتارباس)، پانیزه اتفاق پرست (نوازنده پیانو دوم). 

برج آزادی

«آوای موج»

کنسرت بندری «آوای موج» روز جمعه ۳۱ تیرماه راس ساعت ۲۱:۰۰ در برج آزادی روی صحنه می‌رود. عیسی سلیمیان و اکلو فرامرزی اعضای «آوای موج» هستند.  

قیمت بلیت این کنسرت دویست هزارتومان قیمت‌گذاری شده است

 

سالن «میلاد» / نمایشگاه بین‌المللی تهران

گروه «ایوان»

گروه «ایوان» قرار است روز دوشنبه بیست و دوم تیرماه در سالن «میلاد» واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران طی دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۲:۰۰ به اجرای آثارش بپردازد. قیمت بلیت‌های این کنسرت بر اساس جایگاه صندلی‌ها از ۱۰۰ هزارتومان تا ۴۳۰ هزارتومان متغیر است. علاقه‌مندان برای خرید همچنان فرصت دارند.  

مسعود صادقلو

مسعود صادقلو یکی دیگر از خوانندگانی است که در سالن «میلاد» روی صحنه می‌رود. زمان برگزاری این کنسرت روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه است طی دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۲:۰۰ میزبان    علاقه‌مندان خواهد بود.

گفتنی است بلیت‌های کنسرت صادقلو از ۱۲۰ هزارتومان تا ۴۳۰ هزارتومان متغییر است و علاقمندان می‌توانند برای خرید به سایت هنرتیکت مراجعه کنند.

رضا صادقی 

رضا صادقی خواننده پاپ هم در سالن «میلاد» در نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان هوادارانش خواهد بود. زمان برگزاری کنسرت مذکور روز یکشنبه ۲۶ تیر ماه است و در دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ روی صحنه می‌رود.  

بلیت‌های سئانس دوم کنسرت رضا صادقی به طور کامل فروخته شده و علاقه‌مندان برای خرید باید سئانس اول را انتخاب کنند. گفتنی است رقم بلیت‌های این کنسرت از ۱۵۰ هزارتومان تا ۴۳۰ هزارتومان متغیر است.

کنسرت‌های سنتی، کلاسیک و تلفیقی تهران

فرهنگسرای نیاوران 

سه‌نوازی/ حریر شریعت‌زاده

فرهنگسرای نیاوران در روز جمعه هفدهم تیرماه میزبان کنسرتی شامل سه‌نوازی است. در این برنامه حریر شریعت‌زاده نوازنده پیانو است و آرش فرهنگ‌فر و سحر عباسی نوازندگی سازهای تنبک وهارپ را به عهده دارند. این کنسرت در دوسانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ روی صحنه می‌رود.  

گفتنی است مبلغ بلیت‌های این کنسرت به سه مبلغ ۱۵۰ هزارتومان و ۳۰۰ هزارتومان متغیر است. لازم به ذکر است فروش بلیت این برنامه هنوز تمام نشده و مخاطبان موسیقی کلاسیک سنتی برای خرید همچنان فرصت دارند.  

 تالار رودکی

کنسرت کر فلوتی

تالار رودکی در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ تیرماه طی یک سانس ساعت ۲۱:۰۰ میزبان کنسرت «کر فلوت» به رهبری سعید تقدسی خواهد بود.

قیمت بلیت‌های این کنسرت دو مبلغ ۱۰۰ هزار و ۱۳۰ هزارتوامان است به طور کامل فروش رفته است.  

سرپرستی «کر فلوت» به عهده فیروزه نوایی است. از دیگر عوامل این اثر می‌توان به سولیست فلوت: آذین موحد/ سولیست‌هارپ: ویکتورهارتوبانو/ مدیر اجرایی: احسان تارخ/ طراح لباس: شهرزاد اژدری/ برگزارکننده: سهیل کوشان‌پور و کانون موسیقی کوشا.

موتزارت، روسینی، ویوالدی، خاچاطوریان، جان ویلیامز، پیاتزولا قطعاتی هستند که توسط «کر فلوت» اجرا می‌شوند.

 

تالار وحدت

ارکستر ملی ایران 

ارکستر ملی ایران به رهبر نصیر حیدریان طی روزهای پنجشنبه و جمعه بیست و سوم و بیست و چهارم تیرماه راس ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.  

قیمت بلیت‌های این کنسرت از ۱۰۰ هزارتومان تا ۲۵۰ هزارتومان تعیین شده است. بلیت‌ها هنوز کاملا فروخته نشده و علاقمندان برای خرید فرصت دارند.  

گروه سه جار

«گروه سه جار» به سرپرستی هژیر مهرافروز نیز یکی دیگر از گروه‌هایی است که طی روزهای آینده در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. زمان برگزاری این کنسرت روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۶ و ۲۷ تیرماه راس ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود و مبلغ بلیت‌های آن از ۱۲۰ هزارتومان تا ۳۸۰ هزارتومان است.  

ناصر وحدتی

ناصر وحدتی خواننده اهل گیلان به اتفاق گروهش روز سه‌شنبه بیست و هشتم تیرماه راس ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.  

 بلیت‌های این برنامه از ۱۰۰ هزارتومان تا ۳۰۰ هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت‌های معتبر فروش مراجعه کنند.  

کنسرت «از نوای قریه تا کالیوه» (ویژه بانوان)  

«از نوای قریه تا کالیوه» به سرپرستی سارا احمدی، عنوان کنسرتی ویژه بانوان است که روز پنج‌شنبه سی‌ام تیرماه راس ساعت ۱۴:۰۰ برگزار می‌شود. قیمت حداقلی این کنسرت ۱۲۰ هزارتومان است که بر اساس چینش صندلی‌ها تا ۳۵۰ هزارتومان افزایش پیدا می‌کند.  

عوامل گروه سارا احمدی که نوازنده دف نیز هست، به این قرار است: خواننده: حوروش خلیلی/ کمانچه آلتو: مهشادهاتف/ تار: مینا احمدی/ قانون: اهدا مصلحی/ تنبک: مونا احمدی/کمانچه: ماهور جوزایی/عود: ستاره مستفیضی/دف و دایره: پانیذ دهقانپور.  

ارکستر سمفونیک تهران

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری حامد گارسچی قرار است طی روزهای پنجشنبه و جمعه سی‌ام. سی ویکم تیرماه راس ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه برود. رقم بلیت‌های این کنسرت از ۱۰۰ هزارتومان تا ۲۵۰هزارتومان متغیر است.  

کنسرت «شب دوستی»

کنسرت «شب دوستی» با سرپرستی و خوانندگی دولتمند خالف روز یکشنبه ۱۹ تیرماه راس ساعت ۲۱:۰۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.  

بلیت‌های این کنسرت از ۱۰۰ هزارتومان تا ۲۵۰ هزارتومان متغیر است.  

دولتمند خالف (خواننده و نوازنده سه تار و دمره)، لایق شاه خالف (خواننده و نوازنده کمانچه)، سنگینمد خالف (نوازنده تنبک)، حاتم فریدونی (نوازنده تنبک و دف)، دانیار خالف (نوازنده نی)، نورالله باراتف (نوازنده دوتار باس)، روزی مد خالف (نوازنده رباب) و محمدعلی مشرب‌اف (نوازنده قانون) اعضای کنسرت «شب دوستی» هستند.

تصاویر بزرگان موسیقی در اتاق وی‌ آی‌ پی کنسرت همایون شجریان | چه کسی به همه ماسک داد؟

فیلمی که همایون شجریان از کنسرتش منتشر کرد

چرا همایون شجریان با برادران پورناظری همکاری نکرده است؟ | همه حواشی کنسرت نمایش «سی‌صد» | هزینه ده ها میلیارد تومانی برای این برنامه

کد خبر 689499
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha