همشهری آنلاین: نمازگزاران جمعه قم اول آذر پس از اقامه نماز، در اعتراض به برپایی نشست ادیان در نیویورک و ظلم و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و توافقنامه امنیتی آمریکا و عراق تظاهرات کردند

به گزارش قم واحدمرکزی خبر، راهپیمایان با دردست داشتن پارچه نوشته‌هایی در محکومیت رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار، مسیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) را تا میدان شهدا طی کردند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر‌دادند. ‌

اجلاس ادیان روزهای 22 و 23 آبان در نیویورک به پیشنهاد عربستان و با حضور روسای جمهوری آمریکا و رژیم صهیونیستی و مقاماتی از کشورهای مختلف در مقر سازمان ملل برگزار شد.

تظاهرکنندگان با صدور قطعنامه‌ای در 6 بند ، حمایت کامل خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند و به نسل کشی در غزه و عواقب قرارداد ننگین توافقنامه امنیتی عراق در آمریکا هشدار دادند.

نمازگزاران در بخش دیگری از این قطعنامه تاکید کردند سران کشورهای مسلمان و عربی در این سازش خفت بار باید موضع خود را مشخص کنند.

در این قطعنامه ضمن انتقاد از سکوت معنادار مجامع بین‌المللی در نشست خفت بار برخی از سران کشور های عربی با رژیم صهیونیستی و آمریکا، از ملت مسلمان عراق خواسته شده است در این مقطع حساس، حضور آگاهانه‌ای در صحنه و تبعیت از مرجعیت شیعه داشته باشند.

کد خبر 68931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز