روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به نمازگزاران شرکت‌کننده در مراسم نماز عید سعید قربان خبر داد.

نماز عيد قربان

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان نماز عید قربان، ضمن تخصیص ناوگان ویژه مراسم و برقراری سرویس‌های دربستی از مساجد و سایر پایگاه بسیج مناطق ۲۲ گانه سطح شهر، از ساعت ۵  و ۳۰ دقیقه بامداد از مبادی و میادین به شرح زیر نسبت به جابجایی شهروندان، اقدام می‌کند:

سه راه تهرانپارس، پایانه آزادی، میدان خراسان، پایانه خاوران، شهرک شهید محلاتی، فلکه دوم تهرانپارس، میدان رسالت، میدان  راه آهن، بازار دوم نازی آباد، میدان انقلاب اسلامی(پایانه کاوه)، فلکه دوم صادقیه، فلکه سوم دولت آباد، ۱۳ آبان

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان به مبادی و میادین اولیه، بازگردانده خواهند شد.

کاهش فاصله حرکت قطارها

همچنین احسان حامد مقدم مدیرارتباطات و امور بین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد که « متروی تهران برای تسهیل در تردد شرکت کنندگان در مراسم معنوی دعای روز عرفه و همچنین نمازعید قربان در مصلای امام خمینی(ره) سرویس دهی ویژه‌ای در نظر گرفته است.»

او با بیان اینکه امروز و همزمان با برگزاری دعای عرفه، فاصله حرکت قطارها در خطوط ۱ و ۲ و ۴ هر چهار دقیقه یکبار خواهد بود و خط ۳ نیز با فاصله حرکت ۶ دقیقه سرویس دهی می‌کنند افزود: تردد مسافران در تمام ایستگاه‌های متروی تهران به صورت لحظه ای رصد می شود و در صورت ازدحام، قطار فوق العاده اعزام خواهد شد.

مقدم در خصوص سرویس دهی متروی تهران به نمازگزاران روز عید قربان گفت:در روز یکشنبه 19 تیرماه، حرکت قطارهای مترو در خطوط ۱ و ۲ و ۳ و ۴ نیم ساعت زودتر از برنامه ایام تعطیل و از ساعت ۵:۳۰ آغاز می شود.

مدیرارتباطات و امور بین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه در زمان برگزاری نماز عید قربان میزان سرویس دهی در این خطوط نیز افزایش پیدا می‌کند، افزود: فاصله حرکت قطارها در خطوط ۱ و ۲ و ۴ از ساعت ۵:۳۰ الی ۹ صبح هر 5 دقیقه یکبار خواهد بود. همچنین در خط سه فاصله حرکت از 10 دقیقه به 9 دقیقه کاهش پیدا می‌کند. درتمام خطوط آمادگی برای اعزام قطار فوق العاده در زمان ازدحام جمعیت در ایستگاه‌ها وجود دارد.

کد خبر 689275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 0
    عکس دعای عید فطر برای عید قربان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 0
    عکس دیگه ای نبود. برای عید فطر گذاشتید