«انجمن ادبی شاعران جوان» به دنبال استعدادهای ادبی محله‌های غربی پایتخت است.

انجمن ادبی

همشهری آنلاین - سحر جعفریان:  تنها انجمن مردم نهاد و ادبی شاعران جوان منطقه ۹ با رویکرد فرهنگی و آموزشی به دنبال استعدادهای بالقوه ادبی در محله‌های غربی تهران است تا ضمن شناسایی و حمایت معنوی، بستر رشد و پیشرفت آنها را فراهم کند.

«امیر ارسلان صالحی»، دبیر انجمن شاعران جوان منطقه با بیان این مطلب، گفت: «این انجمن در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد تا ضمن تقویت بنیه ادبی و فرهنگی محله‌های منطقه ۹ و سایر مناطق شهر، با شناسایی استعدادهای نوجوان، آنها را در مسیر درست آموزش و پرورش ادبی قرار دهد. در حال حاضر این انجمن بیش از ۵۰۰ عضو ثابت و غیرثابت دارد که در برنامه‌های مختلف مانند آن، جلسات آموزشی شعر پارسی، نقد شعر، نثر نویسی، داستان نویسی، شاهنامه‌خوانی و رونمایی از کتاب این انجمن مشارکت دارند.»

در جست‌وجوی استعدادهای ادبی منطقه ۹ | «نوین ایده‌پردازان جوان» به میدان کسب و کار آمد

صالحی که خود نیز طبع نظم و نثر دارد، افزود: «یکی دیگر از دستاوردهای این انجمن ادبی، راه‌اندازی کارگروه «نوین ایده‌پردازان جوان» با هدف ایجاد کسب و کار در زمینه ادبی و فرهنگی است. کارگروهی که مورد استقبال شاعران جوان، اساتید برجسته عرصه ادب و متولیان فرهنگی از جمله مراکز انتشاراتی قرار گرفته است.از سویی برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف خود در انجمن و کارگروه به حمایت ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه دولتی و خصوصی نیاز است. همچنان که تاکنون با شهرداری و سازمان فرهنگی و هنری تعامل مثبتی داشته‌ایم.»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های انجمن ادبی می‌توانند به سرای محله شهید دستغیب مراجعه کنند.

کد خبر 688828

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی شجاعی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    جناب آقای صالحی جوانی پر شور و فعال و علاقمند توانمند در حوزه ادبیات هستند آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای ایشان دارم