مجموع نظرات: ۷۳
چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
۱ نفر

هتل اسپیناس پالاس یک هتل پنج ستاره لوکس است که در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردد و فعالیت های خود را در جهت ارائه بهترین خدمات اقامتی به مهمانان آغاز کرد. هتل اسپیناس پالاس تهران بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال اقامت لاکچری در تهران می گردند.

هتل اسپیناس پالاس تهران، کاخی مجلل در پایتخت

 امکانات و خدمات این هتل در سطح بالاترین استانداردهای جهانی بوده و نظر همگان را به خود جلب می کند. اگر شما هم به فکر رزرو هتل های تهران هستید، هتل اسپیناس پالاس را در گزینه های خود بگنجانید.

معماری هتل و طراحی هنرمندانه آن، حس حضور در یک کاخ باشکوه را در شما القا می کند. در ساخت این هتل به جزئیات توجه ویژه ای شده و همه چیز درست در جای خود گرفته است. حس متفاوت شما در این هتل، از لحظه ورود به لابی شروع شده و تا پایان اقامت با شما می ماند. در ادامه به بررسی بیشتر این هتل مجلل می پردازیم و تمام اطلاعات لازم را به شما ارائه می دهیم.

همه چیز درباره هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران در سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرد و تاکنون به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران بین همگان شناخته می شود. این هتل که لوکس ترین و مجلل ترین هتل تهران می باشد، دارای ۲۱ طبقه و ۴۰۰ واحد اقامتی مختلف است. تلفیق سنت و مدرنیته در طراحی این هتل به چشم می خورد و نتیجه بی نظیری پدید آورده است. تعداد و تنوع بالای واحدهای اقامتی، امکانات فوق العاده، برخورد حرفه ای و مودبانه پرسنل، چشم انداز زیبای کوهپایه های تهران، رستوران های باکیفیت، تالارهای مجلل، مرکز سلامتی مجهز و... تنها بخشی از دلایلی هستند که افراد این هتل را برای اقامت در تهران انتخاب می کنند.

هتل اسپیناس پالاس تهران در منطقه سعادت آباد واقع شده که یکی از مناطق خوب و خوش آب و هوای تهران به شمار می آید. لابی باشکوه هتل با جزئیاتی هنرمندانه ساخته شده که توجه هر فردی را به خود جلب می کند. چیدمان و دکوراسیون اتاق ها و سوئیت های این هتل به بهترین شکل ممکن هستند که آرامش و راحتی را در طول اقامت برایتان به ارمغان بیاورند. در مجموع، هتل اسپیناس تهران هر چیزی که از یک هتل پنج ستاره لوکس انتظار دارید را در اختیارتان قرار می دهد تا اقامتی فراموش نشدنی تجربه کنید و خاطره آن در ذهنتان ماندگار شود.

معرفی اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس پالاس

اگر شما هم قصد اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران را دارید، خوب است واحدهای اقامتی آن را از قبل بررسی کنید و بهترین گزینه متناسب با سلیقه، بودجه و نیازتان را برگزینید. واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس شامل اتاق دبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق خانوادگی رویال بالکن دار، سوئیت جونیور، سوئیت سیگنچر، سوئیت رویال، سوئیت سیگنچر پالاس و سوئیت اسکای می شوند. هرکدام از این واحدها دارای امکانات، مساحت، ظرفیت، چشم انداز و قیمت متفاوت بوده و مورد پسند عده ای از افراد قرار می گیرند.

امکانات عمومی واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس شامل تخت خواب راحت، تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، سشوار، میز کار، تلفن، صندوق امانات، سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت پرسرعت بی سیم، چای ساز، یخچال، مینی بار، سرویس چای و قهوه رایگان، روم سرویس ۲۴ ساعته، بوفه صبحانه رایگان و پارکینگ رایگان می باشد. بدیهی است که برخی اتاق ها و سوئیت های مجموعه دارای امکانات لوکس تری نیز می باشند و راحتی بیشتری برای مسافران رقم می زنند. بهتر است ویژگی هر یک از این اتاق ها و سوئیت ها را بررسی کنید تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

هتل اسپیناس پالاس تهران، کاخی مجلل در پایتخت

هزینه اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران

هزینه یک شب اقامت در هتل اسپیناس پالاس به اتاق یا سوئیت انتخابی شما بستگی دارد. به طور کلی می توان گفت که هزینه اقامت در این هتل از سه میلیون و پانصد هزار تومان برای هر شب شروع می شود. سوئیت اسکای، لوکس ترین سوئیت مجموعه می باشد که بالاترین هزینه اقامت را دارد. همچنین، اتاق های استاندارد یک یا دو نفره این هتل، ارزان ترین واحدهای آن محسوب می شوند.

صرف غذا در کافی شاپ و رستوران های هتل اسپیناس پالاس

اگر شما هم از طرفداران چشیدن طعم غذاهای جدید و باکیفیت در سفر هستید، خوب است بدانید که کافی شاپ و رستوران های فوق العاده ای در هتل اسپیناس پالاس تهران وجود دارند. شما می توانید برای صرف وعده های غذایی خود به این رستوران ها مراجعه کنید و از طعم و عطر غذاهای بی نظیر ایرانی و فرنگی لذت ببرید. سرآشپزهای ماهر رستوران های هتل، از مواد اولیه تازه و باکیفیت در کنار بهترین روش های پخت استفاده می کنند. در ادامه به معرفی این کافی شاپ و رستوران ها می پردازیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

رستوران لاتون از جمله رستوران های هتل اسپیناس پالاس است که یک رستوران مدرن ایرانی و بین المللی محسوب می شود. اگر به دنبال چشیدن طعم های جدید هستید، حتما به این رستوران سر بزنید و از غذاهای لذیذ آن امتحان کنید. رستوران دیبا به عنوان یک رستوران سنتی ایرانی در هتل اسپیناس پالاس فعالیت می کند. تجربه صرف غذاهای اصیل ایرانی در کنار نوشیدنی های سنتی را در این رستوران از دست ندهید. کافه سان ست، کافی شاپ این هتل می باشد و انواع خوراکی، دسر، قهوه، دمنوش، نوشیدنی سرد، شیرینی و... به افراد ارائه می دهد. در آخر، باید به معرفی رستوران و کافی شاپ اسکای لانژ بپردازیم که بین همگان محبوبیت خاصی دارد و بهترین غذاها، نوشیدنی ها و خوراکی ها را تهیه و سرو می کند.

برگزاری مراسم در تالارهای هتل اسپیناس پالاس

تالارهای مجلل و باشکوهی در هتل اسپیناس پالاس تهران قرار دارند که به عنوان لوکس ترین تالارهای تهران شناخته می شوند. تالارها و سالن های هتل شامل پالاس، برنا، امیران، پارسا، پارسه، ایوان و تالار بزرگ می شوند. هنر ظریفی در طراحی و چیدمان هر کدام از این تالارها به کار گرفته شده که شکوه خاصی به مراسم های شما می بخشد.

هتل اسپیناس پالاس تهران، کاخی مجلل در پایتخت

برگزاری انواع کنفرانس، همایش، ضیافت، عروسی، عقد، رویداد، نشست، جلسات، کارگاه، نمایشگاه و... در این سالن ها امکان پذیر می باشد. چیدمان میز و صندلی های تالارها قابل انتخاب به صورت سینمایی، آموزشی یا U شکل است که هرکدام ظرفیت متفاوتی برای مهمانان می سازند. امکانات و تجهیزات پیشرفته سالن های هتل، خیال شما را از برگزاری عالی مراسم ها و پذیرایی شایسته مهمانان شما راحت می کند.

هتل اسپیناس پالاس تهران، کاخی مجلل در پایتخت

مرکز سلامتی هتل اسپیناس پالاس

سلامتی جسمی و روحی از مهم ترین موهبت های زندگی می باشند که خوب است به آن ها بهای ویژه ای داده شود. مرکز سلامتی مجهز و پیشرفته ای در هتل اسپیناس پالاس تهران قرار گرفته که خدمات مورد نیاز شما را برایتان فراهم کند. سالن ورزشی و بدنسازی، سالن زیبایی بانوان، سالن زیبایی آقایان، خدمات ماساژ و اسپا، استخر، جکوزی، سونا و... در این مرکز موجود می باشند تا بهترین خدمات را به افراد ارائه دهند. سلامتی و نشاط لازمه زندگی تمام افراد بوده که در این مرکز، به شما هدیه می شوند. بخشی از برنامه سفر خود به تهران را به استفاده از خدمات این مرکز اختصاص دهید تا از استرس ها و نگرانی های زندگی روزمره رها شوید و آرامش به دست آورید.

خدماتی که در سالن اسپا هتل اسپیناس پالاس ارائه می شوند شامل ماساژ دست و صورت، ماساژ پا، سنگ داغ، ماساژ سنتی تایلندی، ماساژ سوئدی، ماساژ دیپ تیشو، حمام سنتی، ماساژ گیاهی، ماساژ لاغری، ماساژ اسکراب و ماساژ شمع می باشند. این ماساژها می توانند تاثیر قابل توجهی در افزایش کیفیت خواب، رهایی از استرس، افزایش تمرکز، بهبود دردهای عضلانی، درمان کمردرد و... داشته باشند. تمامی خدمات مجموعه توسط پرسنل آموزش دیده و ماهر ارائه می شوند تا تجربه ای به یاد ماندنی برایتان به ارمغان بیاورند.

آدرس هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران در آدرس سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳ قرار گرفته است. سعادت آباد یکی از مناطق خوب و خوش آب و هوای تهران است که اقامت در آن، شما را از شلوغی های مرکز شهر دور نگه می دارد. پارک پرواز، پارک ژوراسیک و... در نزدیکی هتل قرار دارند و مکان های خوبی برای گشت و گذار در تهران به شمار می آیند.

نحوه رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر قصد رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران را دارید، پیشنهاد می کنیم رزرو خود را از بهترین مرجع قانونی رزرو هتل و اقامتگاه انجام دهید. تضمین بهترین قیمت و پشتیبانی شبانه روزی در تمام روزهای هفته در این سامانه به شما داده می شود تا با خاطری آسوده راهی سفر شوید.

کد خبر 688751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 71
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ممد IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    120 8
    بزار یارانه این ماه رو بگیرم و بعد مزاحم میشم. اشکالی نداره شبی بالای سه و نیم میلیون بدون غذا باشه !!
  • فریدون IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    99 7
    منم میام با اسبم میام