گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرای کابینه دولت سیزدهم به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور معرفی شد.

image-20220705174718-1.jpeg

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، مراسم بزرگداشت روز ملّی صنعت و معدن و گرامیداشت دهه تولید و تجارت، با حضور رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی کشور، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را «افسران میدان تولید و خلق قدرت ملی» دانست و اظهار کرد: دشمن برای عقب ‌نگاه داشتن کشور و ضعیف کردن مولفه‌های خلق قدرت که تولید جزو مهمترین آنهاست، تلاش می‌کند روند تولید را مختل و ضعیف کند. وظیفه ما در برابر این تلاش‌ها حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به عنوان افسران این میدان است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان با هدف ایجاد مشاغل و محصولات دانش‌ پایه خاطرنشان کرد: تولیدات دانش‌بنیان توانایی و ظرفیت رقابت‌پذیری بالاتری در بازارهای جهانی و داخلی دارند.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور معرفی شد

همچنین سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم گفت: در هر صنعتی که ورود کردیم بعد از چند سال توانستیم در آن صنعت  به بلوغ برسیم و بزرگترین داشته‌های ما در مسیر توسعه، سرمایه انسانی ما بوده است.

در پایان این مراسم که همزمان با دهه تولید و تجارت و روز ملی صنعت و معدن، برگزار شد از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک برمبنای شاخص‌های عملکردی همچون اشتغالزایی، تحقیق و توسعه، صادرات، خدمات پس از فروش، سرمایه‌گذاری و تولید به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور و برتر در صنعت لوازم خانگی تقدیر و تندیس زرین روز ملی صنعت و معدن به مدیرعامل این گروه صنعتی تقدیم شد.

کد خبر 688508

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha