دانلود شب های مافیا ۴ فصل ۵ قسمت ۲ فینال فینالیست ها، دانلود قسمت دوم فینال فینالیست ها شب های مافیا ۴ فصل پنجم ۵ قسمت دوم ۲، دانلود و خرید قانونی فینال فینالیست های شب های مافیا ۴ فصل پنجم ۵ قسمت دوم ۲ رایگان با لینک مستقیم نسخه کامل

image-20220705001210-1.jpeg

سریال شب های مافیا ۴ به کارگردانی سعید ابوطالب در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

***********************************************************

برای دانلود شبهای مافیا ۴  فصل پنجم قسمت دوم فینال فینالیست ها به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود شب های مافیا ۴ فصل ۵ قسمت ۲ فینال فینالیست ها

***********************************************************

در سریال شب های مافیا ۴ فصل ۵ بازیگرانی همچون خداداد عزیزی، حامد آهنگی، مجید واشقانی، پوریا پورسرخ، حسین مهری، آشا محرابی، مریم مومن، ایمان صفا، علی اوجی، کمند امیرسلیمانی، فلامک جنیدی و لیندا کیانی به هنرمندی پرداخته اند.

خلاصه  داستان سریال شب های مافیا  

قسمت دوم فینال فینالیست ها شب های مافیا ۴ نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از ۱۲ بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با ۲ گروه ۱۲ نفره مردان و یک گروه ۱۲ نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود.

  برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خرید قانونی سریال های ایرانی و همچنین بیوگرافی بازیگران و سلبریتی های سینما و عکس های جدید منتشر شده از افراد مشهور سینما می توانید به سایت گهر مراجعه کنید

 ______________________________________________________________

درباره سریال یاغی

قسمت هشتم سریال یاغی در ژانر اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی محمد کارت و نویسندگی مشترک پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت و برگرفته از رمان سالتو و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی و می توان گفت یاغی قسمت ۸ یکی از پر بیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است.

برای دانلود سریال یاغی قسمت ۸ به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی و هنرمندی پارساپیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان، فرهاد اصلانی و نیکی کریمی روی لینک زیر کلیک نمایید.

**************

دانلود قسمت ۸ یاغی

**************

https://gahar.ir/wp-content/uploads/2022/07/yaghi8-1.jpg

روایت سریال یاغی

سریال یاغی قسمت هشتم که جاوید (علی شادمان) نوجوانی است از محله‌های پایین شهر تهران که براساس اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد و از این همه سختی که تا به حال در زندگی خود کشیده‌است، خسته شده و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند با دختری به نام اَبرا (الیکا ناصری)، که به یکدیگر علاقه دارند، ازدواج کند؛ در به در دنبال یافتن راهی است که بتواند مدرکی برای اثبات ادعایش، اینکه مرحوم محمود گنجی پدر اوست، به قاضی پرونده درخواست شناسنامه خود ارائه دهد اما راهی جز انجام آزمایش ژنتیک برایش نمانده و برای این‌کار لازم دارد که خانواده پدری خود را که از انجام این‌کار خودداری می‌کنند، راضی کند. اما در این مسیر به مشکلات و اتفاقاتی برمی‌خورد.

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت هشتم سریال یاغی

پارسا پیروزفر در نقش بهمن

علی شادمان در نقش جاوید

طناز طباطبایی در نقش طلا مطلایی

امیر جعفری در نقش اسماعیل قوانلو، معروف به اسی قلک

نیکی کریمی

فرهاد اصلانی

مهدی حسینی‌نیا در نقش رحمان

آبان عسکری در نقش عاطفه

مه‌لقا باقری در نقش نرگس

عباس جمشیدی‌فر در نقش علی گرگین

جواد خواجوی در نقش حامد

الیکا ناصری در نقش ابرا

نادر شهسواری در نقش سید

ناهید مسلمی در نقش خانم گنجی

امیررضا دلاوری

هادی دیباجی

سامان مهکویه

افشین حسنلو

بهرام ابراهیمی

لادن ژاوه‌وند

هوشنگ قوانلو

کد خبر 688287

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • طرفدار IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    7 1
    میشه خواهش کنیم که مافیا ۴ فصل ۵ قسمت ۱ را دوباره پخش کنید ما این قسمت را ندیدیم چون قطع بوده و گاهی هم آنقدر تراک داشته که نمیشددید .
  • علیرضا IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    5 1
    رمز مودم را تغییر بدم
  • ناشناس IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 0
    انشالله بعد این فینال فینالیستها سری جدید مافیا با هنرپیشه های جدید