دانلود جوکر فصل هفتم 7 قسمت پنجم 5 آخر کامل، دانلود قسمت 5 فصل 7 جوکر فینال فصل 2، دانلود سریال جوکر فصل 7 قسمت 5 پنجم ، دانلود مسابقه جوکر فصل هفتم قسمت آخر چهارم برای دانلود قسمت 5 فصل 2 فینال جوکر با حجم رایگان به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت جدید سریال جیران را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید

image-20220703222654-1.jpeg

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد و در فضایی متفاوت و کمدی این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است.

****************

برای دانلود قسمت 5 فصل 7 جوکر فینال 2 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 5 فصل 7 جوکر

****************

بازیگران فصل 7 جوکر

امین حیایی، سام درخشانی، حامد آهنگی، یوسف صیادی، علی استادی، غلامرضا نیکخواه، امیرمهدی ژوله، هومن برق نورد و سیروس میمنت به هنرمندی پرداخته اند.

دانلود قسمت 5 فصل 7 جوکر فینال فصل 2 قسمت آخر | دانلود جوکر فصل هفتم 7 قسمت پنجم 5 و آخر با ترافیک نیم رایگان

داستان سریال جوکر

سریال ایرانی جوکر در فضایی متفاوت و کمدی برای پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. این سریال با کارگردانی حامد میرفتاحی در سال 1400 به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی تولید شده است.

دانلود قسمت 9 یاغی

دنیای فیلم و سریال در کشور ما روز به روز در حال پیشرفت بوده به طوری که هر روز شاهد درخشش هنرمندان بزرگ کشورمان در این زمینه هستیم. سریال‌های خانگی عالی با هنرمندی‌ معروفت‌ترین بازیگران و کارگردانان معروفی تولید شده‌اند که ما قصد داریم به مهمترین و زیباترین سریال‌های روز کشور اشاره کنیم. دانلود رایگان فیلم و تماشای آن از جمله سرگرمی‎‌های بسیار لذت‌بخش و آموزنده‎‌ای بوده که توسط بسیاری از افراد دنبال می‌شود. به طور کلی تماشای فیلم‎‌های متنوع علاوه بر جنبه‌‍‎‌ی پر نمودن اوقات فراغت می‌تواند با نمایش اتفاقات متفاوت و یا مشکلات متعددی که در مواقع مختلف با آن روبرو می‌شویم و همچنین ارائه راه حل‎‌های کاربردی و موثر و یا نمایش نتایج هر راه حل، در پیشگیری از بسیاری اتفاقات موثر واقع شود. اما مزایا و تاثیرات دانلود فیلم همین جا ختم نشده و شامل موارد گسترده‎‌تری بوده که با شناخت آن‎‌ها، می‌توان با دقت بالاتری مناسب‌‎ترین فیلم ایرانی و یا خارجی را در حجم و کیفیت دلخواه خود انتخاب نموده و از تماشای آن و نکاتی که سعی دارد به ما بیاموزد استفاده بیشتری نمود.

کد خبر 688015

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طرفدار IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    چرا آقای احسان علیخانی لباس تیره و ریش و سبیل داره انشالله که اتفاقی نیافتاده باشه ؟ درضمن خواهش میکنیم این برنامه جوکر ادامه پیدا کند بزودی زود