تسمینو به‌عنوان پلتفرم خرید و انتشار رپورتاژ آگهی کار خود را از سال ۱۳۹۶ در وب فارسی آغاز کرد. این مجموعه به‌واسطه حمایت کاربران خود توانست طی زمانی کوتاه به یکی از بزرگ‌ترین خدمت‌گذاران این حوزه در وب فارسی تبدیل شود و توجه سفارش‌دهندگان زیادی را به سمت خود جلب کند.

image-20220703160507-1.jpeg

تسمینو در آغاز راهش پنلی را معرفی کرد که در زمان خود عالی بود و می‌توانست بخش اعظمی از نیازهای کاربرانش را برطرف کند؛ اما با گذر زمان سطح نیاز کاربران از این پلتفرم افزایش پیدا کرد و آن‌ها انتظار داشتند با یک پنل جامع‌تر و سریع‌تر کار کنند.

از آنجایی که تسمینو از ابتدای مسیر فعالیتش هدف خود را جلب رضایت کاربران قرار داده بود، نمی‌توانست نیازها و خواسته‌های سفارش‌دهنده‌ها و کاربرانش را نادیده بگیرد. پس از پی بردن به مشکلات متداول کاربران هنگام کار با پنل، تیم تسمینو به کمک متخصصان حرفه‌ای خود سریعا دست به کار شد تا پنلی را طراحی کند که بهترین شکل نیازها را برطرف کند. این پلتفرم تصمیم گرفت در تولد چهار سالگی‌اش از پنل خود رونمایی کند و بدین طریق پاسخ اعتماد مخاطبان خود را بدهد. طی این مطلب قصد داریم به برخی از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های پنل جدید تسمینو اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی‌های پنل جدید تسمینو

پنل جدید تسمینو دارای قابلیت‌های خاصی است که می‌تواند بسیاری از انتظارات همراهانش را برآورده سازد. در این مطلب قصد داریم برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پنل را شرح دهیم.

تسمینو در تولد ۴ سالگی از پنل کاربری جدید خود رونمایی کرد

  • رابط کاربری آسان برای خرید رپورتاژ و بک لینک

پنل جدید به شکلی طراحی شده است که کاربر به راحت‌ترین شکل ممکن سفارشات خود را اعم از رپورتاژ و بک لینک به ثبت برساند و طی این روند دچار مشکل نشود. از همان ابتدای ورود به پنل پی می‌برید که تا چه حد روند ثبت سفارش آسان گردیده است. مهم‌ترین موضوعی که هنگام کار با پنل آشکار است، سرعت فوق‌العاده آن محسوب می‌شود.طی فرآیند ثبت سفارش و یا به طور کلی کار با پنل، شاهد کندی سرعت نخواهید بود.

  • بررسی سلامت جایگاه‌های بک لینک

یکی از دغدغه‌های اصلی سفارش‌دهندگان پس از ثبت بک لینک‌های‌شان، پیگیری وضعیت آن‌ها محسوب می‌شود. کاربران در پنل جدید تسمینو به‌راحتی می‌توانند وضعیت سلامت بک‌ لینک‌ها (از جمله وضعیت فالو بودن یا نبودن و یا حذف شدن) را بررسی کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، با تیم پشتیبانی تماس بگیرند.

  • بررسی سلامت رپورتاژ آگهی

برای بررسی سلامت رپورتاژ آگهی نیز مشابه با بک لینک، اقداماتی صورت گرفته است. کاربران به کمک پنل جدید به راحتی می‌توانند پی ببرند آیا لینک رپورتاژ آن‌ها، ویا هر کدام از بک لینک های داخل رپورتاژ حذف یا حتی تغییری در انکر تکست داشته اند یا خیر؛ که به محض بروز هرگونه مشکل سفارش دهنده در اسرع وقت به آن پی خواهد برد.


 

  • ادیتور پیشرفته با قابلیت بارگزاری مستقیم فایل ورد

برخی از کاربران هنگام کار با پنل قدیمی تسمینو اعلام کردند ادیتور پنل با باگ‌های مختلفی مواجه است و نمی‌توان به خوبی با آن کار کرد. در پنل جدید متخصصان واحد فنی تسمینو به بهترین شکل ممکن تمامی مشکلات را حل و یک ادیتور پیشرفته را طراحی کردند. در این ادیتور کاربر می‌تواند به‌راحتی فایل شامل توضیحات را بارگزاری کرده و دیگر با مشکلات متعددی مواجه نشود، علی رقم وجود امکان ادیت و بارگذاری برخط در ادیتور، مطابق سابق همچنان فراهم است.

  • مدیریت پیشرفته رپورتاژهای ثبت شده

مدیریت کمپین رپورتاژها در پنل جدید پلتفرم تسمینو تبدیل به کاری راحت و کاربردی شده است. در این پنل کاربر می‌تواند به راحتی پی ببرد با چه کلمات کلیدی در گذشته رپورتاژ سفارش داده است؟ چه تعداد رپورتاژ در یک رسانه منتشر کرده است؟ وضعیت کمپین‌های رپورتاژ آگهی به چه شکل است؟ طی هفته گذشته (یا هر زمان دیگر) چه میزان رپورتاژ منتشر کرده است؟ این موارد تنها گوشه‌ای از امکانات مدیریت رپورتاژ در پنل جدید به‌حساب می‌آیند.

  • بهبود روند ثبت سفارش تولید محتوا

کاربران ارزشمند تسمینو برای ثبت سفارش تولید محتوا در پنل قدیمی با مشکلات مختلفی مواجه می‌شدند. برخی از این عزیزان اظهار داشتند که روند ثبت سفارش محتوا کمی کند بوده و با مشکلات گوناگونی همراه است. تیم فنی تسمینو هنگام طراحی پنل جدید نگاه ویژه‌ای به موضوع داشته و نهایت سعی خود را انجام دادند تا سرعت پنل به بهترین شکل ممکن افزایش پیدا کند. تسمینو این قول را به کاربران ارزشمندش می‌دهد که دیگر هنگام ثبت سفارش تولید محتوا و یا به‌طورکلی اقدامات دیگر، با کندی سرعت مواجه نشوند.

تسمینو در تولد ۴ سالگی از پنل کاربری جدید خود رونمایی کرد

  • بهبود روند اطلاع‌رسانی

در پنل جدید کاربران بنا به خواسته خود می‌توانند از سه طریق اعلانات لازم را دریافت کنند:

۱.   ربات تلگرامی

۲.   پیامک

۳.   ایمیل

کاربران پس از ورود به پنل می‌توانند انتخاب کنند که با کدامیک از این روش‌ها خواهان دریافت اطلاعات هستند.

تسمینو در تولد ۴ سالگی از پنل کاربری جدید خود رونمایی کرد

  • اطلاعات جامع درباره رسانه‌ها

هر سفارش‌دهنده پیش از ثبت سفارش رپورتاژ آگهی، باید به خوبی با قوانین و شرایط رسانه‌های مدنظرش آشنا باشد. ازجمله اطلاعاتی که ممکن است کاربران هنگام ثبت سفارش به آن نیاز داشته باشند عبارت‌اند از:

·      امکان درج در دسته‌بندی مرتبط

·      امکان درج در پنج شنبه‌ها

·      امکان درج هدینگ

·      امکان درج ALT تصاویر

·      امکان درج بدون تگ رپورتاژ

·      امکان درج در صفحه اصلی

·      امکان درج دامین متفاوت

·      امکان درج ویدیو

·      امکان درج تگ (برچسب)

·      امکان درج بلک کوت

در پنل جدید تسمینو تمامی این اطلاعات به صورت یک‌جا در اختیار سفارش‌دهندگان قرار گرفته است. کاربر در زمان انتخاب رسانه می‌تواند با انتخاب گزینه «اطلاعات بیشتر» به‌راحتی به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

سخن پایانی

امکانات ذکر شده در این مطلب تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های پنل جدید تسمینو به‌حساب می‌آیند؛ کاربران پس از شروع کار با این پنل، به امکانات دیگری نیز پی می‌برند که ممکن است آن‌ها را شگفت‌زده کند. اگر تجربه کار با پنل جدید این پلتفرم را دارید، خوشحال می‌شویم تا نظرتان را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

کد خبر 687949

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha