همزمان با روز قلم از کتاب «من خر هستم» نوشته «پری رضوی» برای گروه سنی کودک و نوجوان در فرهنگسرای عطار نیشابوری رونمایی می‌شود.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، کتاب «من خر هستم» به همت کتابخانه عطار نیشابوری برای علاقه‌مندان به کتابخوانی با حضور نویسنده رونمایی می شود. «پری رضوی» نویسنده کتاب، لیسانس رشته گرافیک دارد. این نویسنده بیش از ۲۰ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال را در کارنامه دارد.

رضوی به‌عنوان مدرس نویسندگی و قصه‌گویی به کودکان در مراکز فرهنگی-هنری فعالیت می‌کند و معتقد است عادت به کتابخوانی و مطالعه در میان خانواده‌ها باید یک موضوع مهم باشد؛ چرا که مطالعه وقتی تبدیل به عادت شود، باعث رشد استعدادهای کودکان و بازداشتن آنها از سرگرمی‌های نامناسب می‌شود. همچنین مطالعه برای سلامت روح و جسم نیز مفید است و باعث می‌شود تا در زندگی فردی و اجتماعی بهتری را تجربه کرده و موفق‌تر عمل کنیم.

در این مراسم «حسین آزاده» به‌عنوان منتقد حضور دارد. مراسم رونمایی از کتاب «من خر هستم» روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن اجتماعات فرهنگسرای عطار نیشابوری به نشانی خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیرقلی نیکو، فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.

کد خبر 687803

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha