مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
۰ نفر

GiftCard یا کارت های هدیه به نوعی کارت های اعتباری اطلاق می شوند که دارای میزان مشخصی اعتبار هستند و این اعتبار مجازی و غیر نقد است به این معنی که قابلیت انتقال به حساب یا اشخاص دیگر را نخواهد داشت.

image-20220629134803-1.png

خرید گیفت کارت و استفاده از آن به افرادی همچون نتورکرها، گیمرها، دانشجویان، افراد عادی و ... اجازه می دهد که در سریع ترین زمان و به سادگی به تمامی محصولات و کالاهای مورد نظر خود دست پیدا کرده و خریداری نمایند. استفاده از این کارت ها می تواند در کاهش هزینه ها، زمان و انرژی افراد نقش ویژه ای داشته باشد. امروزه تقریبا تمامی شرکت ها و موسسات معتبر جهان برای رفاه و آسایش کاربران خود اقدام به عرضه گیفت کارت هایی با قابلیت های ویژه کرده اند. در حقیقت این کارت ها می توانند بهترین هدیه ممکن برای تمامی افراد با هر سن و سال و سلیقه ای باشد.

محبوب ترین گیفت کارت ها

دنیای امروزه روز به روز در حال پرسرعت تر شدن است و ارتباطات و سبک زندگی افراد به سمت و سوی الکترونیکی و اینترنتی شدن حرکت می کند. همین امر موجب شده است که شرکت های پیشرفته و معتبری همچون اسکایپ، سامسونگ، فیسبوک، آمازون، اسپاتیفای، ای بی، والمارت و ... برای جلب رضایت حداکثری مشتریان خود و رفاه حال آنها اقدام به عرضه انواع گیفت کارها نمایند.

از جمله رایج ترین نوع گیفت کارت ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • گیفت کارت اپل آیتونز که از طرف شرکت اپل عرضه شده و به کاربران فرصت شارژ حساب کاربری را می دهد و می توانند به برنامه های مختلف ios دسترسی داشته باشند.
  • گیفت کارت پلی استیشن از کمپانی معتبر سونی که به کاربران اجازه می دهد به کمک آن حساب کاربری خود در شبکه PlayStation Network را شارژ کنند و از انواع خدمات آن بهره مند شوند.
  • گیفت کارت گوگل پلی که از طرف کمپانی گوگل عرضه می شود و کاربران قادرند با استفاده از آن از Google Play Market خدمات و محصولات مورد نظر خود  را خریداری کنند.
  • گیفت کارت استیم که محصول شرکت VALVE بوده و به کاربران امکان عضو شدن در شبکه Steam و همچنین استفاده از خدمات آن را می دهد.
  • گیفت کارت ایکس باکس که محصول شرکت Microsoft بوده و از محبوبیت بالایی در میان گیمرها و طرفداران ایکس باکس برخوردار است و می تواند استفاده های متعددی داشته باشد.
  • گیفت کارت ریزر گلد که محصول کمپانی Razer است و می تواند برای بازیکنان بازی های موبایلی بسیار کاربردی باشد.

خرید گیفت کارت آنی و مطمئن

خرید گیفت کارت‌های معتبر

امروزه گیفت کارت ها به محبوبیت بسیار زیادی در میان افرادی عادی، گیمرها، نتورکرها و ... رسیده اند و همین امر باعث شده است که فضای سواستفاده برای افراد نا اهل کاملا فراهم باشد بنابراین کاربران برای خرید این کارت ها باید نکات و پارامترهای متعددی را مد نظر داشته باشند.

از مهم ترین مواردی که در خرید گیفت کارت باید به آنها توجه داشت می توان موارد زیر را عنوان کرد:

اعتبار و سابقه سایت و فروشگاه عرضه کننده

  • نوع گیفت کارت و کاربردهای آن
  • تاریخ انقضای گیفت کارت
  • نکات و موارد امنیتی
  • ناحیه و ریجن استفاده از کارت
  • نوع ارز موجود در کارت
  • قیمت گیفت کارت
  • همچنین کارمزدها و مالیات گیفت کارت ها

سایت فروشگاهی گیفت کارت (Giftcard.ir) با داشتن سابقه ای ۱۲ ساله در زمینه فروش انواع گیفت کارت ها از معتبرترین و مطمئن ترین سایت های فروشگاهی کشور به شمار می رود.  این فروشگاه از قابلیت پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار بوده و محصولات را به صورت آنی به مشتریان تحویل می دهد. همچنین این سایت با برخورداری از درگاه های بانکی و SSl مطمئن، خریدی مطمئن و سریع را برای کاربران رقم می زند.

کد خبر 687005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha