یکی از گزینه‌های لیگ برتری استقلال برای خط میانی در اغلب اوقات به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته است.

رضا میرزایی

به گزارش همشهری‌آنلاین، رضا میرزایی که بحث حضورش در استقلال کاملا جدی شده یکی از سریع‌ترین وینگرهای لیگ برتر است که معمولا در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد اما به‌عنوان بازیکن ذخیره در دقایق پایانی به زمین می‌آید و با سرعتش مدافعان خسته حریف را آزار می‌دهد.

میرزایی فوتبالش را در سپاهان آغاز کرده و در تمام سال‌های اخیر به جز مقطع کوتاهی که به‌صورت قرضی در فولاد بازی می‌کرد فقط در تیم سپاهان عضویت داشته است. میرزایی فصل گذشته در ۳۰ هفته فقط ۳ بار در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت و از ابتدا برای تیم نویدکیا به زمین رفت. اما تعداد بازی‌های او به‌عنوان بازیکن جانشین تقریبا ۵ برابر بیشتر از این مقدار بود و او ۱۴ بار در نیمه دوم وارد ترکیب سپاهانی‌ها شد.

حاصل کار میرزایی در این ۱۷ مسابقه ۴۳۹ دقیقه بازی و فقط یک گل در پیروزی ۴-۱ مقابل نفت مسجدسلیمان بوده است. میانگین نمرات میرزایی در فصل گذشته ۶.۶۸ بوده که او را بین بازیکنان سپاهان در رتبه نوزدهم قرار می‌دهد. آخرین بازی فصل گذشته مقابل آلومینیوم اراک و دربی اصفهان در دور برگشت که بدون گل تمام شد، تنها بازی‌هایی بودند که در آنها میرزایی ۹۰ دقیقه کامل در زمین حضور داشت.

کد خبر 686895
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha