بند ۲۵۰هزار دلاری اجازه جدایی را به پدیده استقلال می‌دهد.

امیرحسین حسین‌زاده

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی

امیرحسین حسین‌زاده بدون‌شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بود؛ بازیکن ۲۱ساله‌ای که قبل از حضور مصطفی آجورلو در رأس مدیریت باشگاه استقلال با نظر فرهاد مجیدی از سایپا به جمع آبی‌پوشان پیوست و توانست نقشی بزرگ در قهرمانی این تیم ایفا کند. حسین‌زاده در پست وینگر یا هافبک هجومی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با همین عملکرد به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شد و حتی مقابل الجزایر دقایقی به میدان رفت.

درباره حسین‌زاده اینطور پیش‌بینی می‌شد که او به‌واسطه قرارداد بلندمدتی که با استقلال دارد، در جمع آبی‌پوشان ماندگار می‌شود اما در نهایت مشخص شد در قرارداد او بندی وجود دارد که براساس آن می‌تواند با پرداخت مبلغی راهی فوتبال اروپا شود. از آنجا که حسین‌زاده یکی از نخستین خریدهای فصل پیش استقلال بود، قرارداد او در زمان مدیریت احمد مددی با این تیم امضا شد. مدیرعامل پیشین استقلال در قرارداد حسین‌زاده بندی را گنجاند که براساس آن اگر او پیشنهاد اروپایی داشته باشد، می‌تواند با پرداخت ۲۵۰هزار دلار به باشگاه استقلال به‌راحتی قرارداد را فسخ کند و جدا شود.

پیشنهاد مالی بالا

حالا همه‌چیز دست حسین‌زاده است و جدایی احتمالی او خبر خوبی برای آبی‌های پایتخت نیست. جالب اینجاست که مدیران استقلال با توجه به درخشش حسین‌زاده درصدد افزایش مبلغ قرارداد این بازیکن هستند ولی حتی این موضوع هم او را برای ماندن راضی نکرده است.

یکی از مدیران استقلال به خبرنگار همشهری می‌گوید: «ما در این چند روز هر کاری که لازم بوده انجام دادیم و می‌دانیم که ارزش حسین‌زاده هم بالاست. حتی برای راضی‌کردن این بازیکن از لحاظ مالی هم مشکلی نداریم ولی واقعیت این است که او قصد جدایی دارد و به ما گفته که می‌خواهد در اروپا فوتبال بازی کند. با این شرایط کار استقلال برای حفظ حسین‌زاده سخت است ولی مطمئن باشید مدیرعامل باشگاه تا آخرین لحظه تلاش می‌کند تا نظر حسین‌زاده را تغییر بدهد.»

برنامه استقلال چیست؟

مدیران استقلال با توجه به فشارهای هواداران این تیم در چند روز گذشته، قصد دارند هرچه زودتر ۲ وینگر را به تیمشان اضافه کنند. گزینه اول استقلال محمد محبی است ولی این بازیکن به پرتغال برگشته تا در تمرینات سانتاکلارا حضور داشته باشد، استقلال هنوز با این بازیکن به توافق نرسیده ولی گفته می‌شود حضور رضا میرزایی، وینگر سپاهان در جمع آبی‌پوشان قطعی است و استقلال قصد دارد با پیشنهاد ساپینتو یک وینگر خارجی هم جذب کند. بدون‌شک از دست دادن حسین‌زاده یک مشکل بزرگ برای استقلال است و باید دید مدیران این باشگاه درصورت جدایی پدیده آبی‌ها چه برنامه‌ای برای انتخاب جانشین او خواهند داشت.

کد خبر 686881
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    مشکل اینجاست که آجر لو نظامی ه ونباید در باشگاه بزرگی مثل استقلال حضور داشته باشه بهتره ایشان بده توی پادگان کارایی ایشان آنجا شاید بدرد بخوره ورزش با نظامی بودن هم خوانی نداره