یکی از بهترین مدافعان میانی لیگ برتر مورد توجه استقلال قرار گرفته است.

محمد حسینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد حسینی، مدافعی که می‌گویند مورد توجه استقلال قرار گرفته تا جانشین محمد دانشگر باشد، فصل گذشته بهترین بازیکن هوادار و یکی از بهترین مدافعان میانی لیگ برتر بوده است. او در ۲۱ بازی بازیکن فیکس تیمش بوده و در ۲ بازی هم به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته است.

حاصل کار محمد حسینی در این ۲۳ بازی و ۱۹۰۸ دقیقه، کسب میانگین امتیاز ۷.۰۳ از سایت متریکا بوده است. او تنها بازیکن هوادار بوده که نمره بالاتر از ۷ گرفته و به این ترتیب بهترین بازیکن تیمش در فصل گذشته لقب گرفته است. با این کارنامه، حسینی در جمع مدافعان میانی لیگ ۲۱ به رتبه ششم رسیده و فقط سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، علی نعمتی، ولسیانی و آرمین سهرابیان در این پست بیشتر از او امتیاز گرفته‌اند. حسینی با وجود اینکه یک مدافع میانی است اما در طول فصل گذشته ۲ گل زده و یک‌بار هم برای هوادار پاس گل داده است.

مهم‌ترین گل او در بازی رفت مقابل پرسپولیس به ثمر رسید و نزدیک بود باعث شکست پرسپولیس مقابل هوادار شود اما سرخپوشان در دقیقه ۹۱ از باخت مقابل حسینی و هم‌تیمی‌هایش گریختند. این مدافع در طول فصل ۲ بار به تیم منتخب هفته رسید و ۲ بار هم به‌عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد.

کد خبر 686885
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha