مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران پیشنهاد داد: حدود ۱۰ هزار هیئت ثبت شده داریم به طور مثال اگر این قدرت را داشته باشیم که بگوییم هر هیات یک معتاد متجاهر و خانواده‌اش را حمایت کنند، مشکل هر ۱۰ هزار معتاد متجاهر حل می‌شود.

احمد احمدی صدر

به گزارش همشهری آنلاین، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران در نشست ملی خیرین، کارآفرینان و سمن‌ها بیان کرد: اگر همه ما مسئولان و خیرین و مردم به یک نکته بپردازیم که مقام معظم رهبری فرمودند و به مسئله آسیب‌های اجتماعی طوری نگاه کنیم که گویا آسیب‌های اجتماعی در خانواده شما اتفاق افتاده است.

مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه در شهرداری تهران نگاهمان این است که اینها خانواده ما هستند، اظهار کرد: وقتی مسئله بحرانی می‌شود دیگر نباید به وظایف ورود کنیم که وظیفه من این است. مگر رفع تکلیفی است؟ همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر بخواهند رفع تکلیفی نگاه کنند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. باید بگوییم جناب مومنی چه کاری از دست ما بر می‌آید و با همه وجود در خدمت هستیم.

احمدی صدر با بیان اینکه در شهرداری تهران می‌خواهیم باری را از حوزه اعتیاد برداریم، گفت: ما قبول کردیم که به منع پذیرشی‌ها کمک کنیم. این اصطلاح جز آن اصطلاحاتی است که نمیدانیم از کجا آمده است؟ منع پذیرشی یعنی چه؟ ما به فرزند خود اگر زخم باز بود می‌گوییم منع پذیرشی؟ ما امروز از خیرین دعوت می‌کنیم که از مرکز زخم باز بازدید کنند.در این حوزه بیش از ۲۰ گرمخانه و بیش از ۶۰ مرکز در تهران داریم و اینها مراکزی هستند که در خدمت مسئله ترک اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر هستند.

مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران اعلام کرد که امروز اگر خیرین حاضر باشند، زمینی در بهترین نقطه تهران آماده داریم که در آن بزرگترین مرکز ماده ۱۵ یا ۱۶ و در کنار آن کارآفرینی، ایجاد کنیم.

احمدی صدر گفت: در حوزه خیرین و مسئولین در تهران ۳۰۰۰ خیریه و ۱۵ هزار نهاد مردمی و گروه‌های مختلف و حدود ۱۰ هزار هیات ثبت شده داریم. ۱۰ هزار هیئتی که قطعا در حوزه معتادان متجاهر کمک خواهند کرد. به طور مثال اگر این قدرت را داشته باشیم که بگوییم هر هیات یک معتاد متجاهر و خانواده‌اش را حمایت کنند، مشکل هر ۱۰ هزار معتاد متجاهر حل می‌شود.

کد خبر 686764
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha