روز دوشنبه پشت یک تراکتور تریلر جسد ۴۶ انسان در شهر سن آنتونیو ایالت تگزاس کشف شد.

تگزاس

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از رویترز، ۴۶ جسد مهاجر در روز دوشنبه در شهر سن آنتونیو ایالت تگزاس آمریکا، پشت یک تراکتور تریلر کشف شده است. این حادثه یکی از مرگبارترین حوادث قاچاق انسان در مرز مکزیک و آمریکا است.

یکی از مقامات سازمان آتش نشانی سن آنتونیو گفت که اجساد انباشته‌شده و بدون هیچ آبی در کامیونی که در کنار ریل راه آهن در منطقه ای دورافتاده در حومه جنوبی شهر رها شده بود، پیدا کردند.

به گفته سازمان آتش نشانی ، ۱۶ فرد دیگر  در داخل تراکتور تریلر یافت شدند. در میان‌۱۶ فرد آسیب‌دیده،  ۴ خردسال هم بود. همگی آنها به دلیل گرمازدگی و خستگی به بیمارستان ها منتقل شدند، هیچ کودکی در میان کشته شدگان نبود.

چارلز هود، رئیس آتش نشانی سن آنتونیو در یک کنفرانس خبری گفت: بیمارانی که ما دیدیم با تماس دست متوجه شدیم خیلی داغ بودند، آنها از گرمازدگی، خستگی رنج می‌بردند. هود افزود که این یک تریلر تراکتور یخچال‌دار بود اما هیچ واحد تهویه مطبوع قابل مشاهده در تجهیزات تراکتور وجود نداشت.

دمای هوا در سن آنتونیو، که حدود ۲۵۰ کیلومتر از مرز مکزیک فاصله دارد، در روز دوشنبه با رطوبت بالا به۳۹.۴ درجه سانتیگراد رسیده بود.

ویلیام مک مانوس، رئیس پلیس شهر گفت فردی که در یک ساختمان مجاور کار می کند صدای فریاد کمک را شنید و بعد  برای سر در آوردن از صدا به بیرون  آمد. کارگر متوجه درهای نیمه‌باز تریلر شد و با نکاه به داخل آن با تعدادی اجساد مواجه شد.

مک مانوس گفت که این بزرگترین حادثه در نوع خود در شهر بود و اضافه کرد در این رابطه سه نفربازداشت شدند هرچند نقش قطعی و ارتکاب جرم آنها هنوز مشخص نیست.  سخنگوی اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) گفت که بخش تحقیقات امنیت داخلی سازمان با هماهنگی پلیس محلی در حال بررسی احتمال این رویداد در ارتباط با قاچاق انسان است.

کد خبر 686661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    0 1
    با اين ترجمه كردنتان: تراكتور ديگر آن وسط چكار مي كرد؟
  • هادی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    1 0
    امنیت پوشالی شیطان بزرگ آمریکا افول آمریکا نزدیک است لبیک یا خامنه ای