مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب با اشاره به لزوم ورود مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به حوزه‌های فناور محور از برگزاری نمایشگاه‌های مجازی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خبر داد.

شهرآفتاب

به گزارش همشهری آنلاین، عباس تقدسی نژاد در این باره توضیح داد: همچنین سعی می‌کنیم برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ نمایشگاه شهر آفتاب به حوزه متاورس ورود پیدا کند. رویکردهای نمایشگاهی در دنیا صرفا به غرفه سازی ختم نمی‌شود و نگاه‌ها به این سمت است که از حوزه فناوری و متاورس استفاده شود.

او افزود: این کار را باید انجام داد تا اینکه بتوانیم نمایشگاه مجازی هم برگزار کنیم. مذاکراتی در سایت نمایشگاه شهر آفتاب با مجموعه‌های دانش بنیان داشتیم تا به سمت نمایشگاه مجازی هم حرکت می‌کنیم.

تقدسی نژاد با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار انجام می‌شود، تاکید کرد: می‌توان همزمان نمایشگاه حضوری را با نمایشگاه مجازی برگزار کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب با بیان اینکه دو فیبر نوری بزرگ از سایت مجموعه نمایشگاه عبور می‌کند، گفت: در حال مذاکره هستیم تا بحث انتقال دیتا سنتر مرکزی شهرداری و کشور صورت گیرد تا فضای دیجیتالی و استفاده از حوزه‌های متاورس را تحول ببخشیم.

به گفته او مذاکراتی برای راه اندازی و استقرار مجموعه‌های فناور محور و دانش‌بنیان صورت گرفته است.

منبع: تهران آنلاین

کد خبر 686553

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha