سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
۶ نفر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، منطقه ۵ را به دلیل انجام اقدامات پیشگیرانه و ایمنی‌سازی در حوزه راهنمایی و رانندگی در رتبه نخست کاهش تصادفات رانندگی در تهران اعلام کرد.

سردار حمیدی

به گزارش همشهری آنلاین، «سردار حمیدی»، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ،  گفت:« شهر تهران سال ۱۴۰۰  چهارمین سال پیاپی را با کاهش تصادفات رانندگی پشت سر گذاشت تا رتبه نخست کمترین تصادفات رانندگی در کشور را به خود اختصاص دهد.»

یکی از پرحادثه‌ترین‌های تهران نمونه شد | تهران در کشور اول شد، منطقه ۵ در تهران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه تصریح کرد: «مهم ترین سهم در این کاهش  تصادفات را منطقه ۵ تهران دارد؛ چرا که بیشترین اقدامات در حوزه ایمنی، حذف محله‌های حادثه‌خیز، ایمن‌سازی شبکه معابر، تامین روشنایی و اقدامات جدیدی در حوزه آشکارسازی‌ها در آن انجام شده است. در سال ۱۴۰۰  روشنایی زیر پل‌ها، خط‌کشی شبکه معابر و... کمک کرد تا ایمنی بهتری را در منطقه ۵ تهران که یکی از پرحادثه‌ترین مناطق تهران بود، تجربه کنیم.»

وی افزود: «با اتفاقات مثبتی که در منطقه ۵ رقم خورده است شاهد کاهش تصادفات بودیم تا این منطقه در رتبه نخست کاهش تصادفات در تهران قرار گیرد. امیدوارم با الگوبرداری از این اقدامات در نقاط دیگر و عملیاتی کردن ایده‌های جدید، کم‌هزینه و زودبازده شاهد ارتقای ایمنی و نظم در عبور و مرور باشیم. » 

کد خبر 686413

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha