دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

سلیقه هرکس در انتخاب فیلم متفاوت است،‌ اما گاهی اوقات مساله سلیقه نیست؛ یک فیلم بد، بد است. در اینجا فهرستی از فیلم‌هایی آورده می‌شود که شاید بدترین فیلم‌ها نباشند، اما مطمئنا جزو بدترین‌ها هستند.

سینمای جهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از espresso، فیلم‌های خوب در سینمای جهان کم نیستند،‌ همانطور که فیلم‌های بد هم کم نیستند. فیلم‌هایی که از نظر منتقدان و نیز عامه مخاطبان امتیاز بسیار پایینی دارد. در این مطلب چند مورد از این فیلم‌ها را بشناسید تا هرگز فکر تماشای آنها را هم نکنید.

«فیلم ایموجی» (۲۰۱۷) – به کارگردانی تونی لئوندیس

سوال در فیلم «داستان اسباب‌بازی» این است: «اسباب‌بازی‌ها وقتی ما کنارشان نیستیم چه می‌کنند؟» و سوال فیلم «ایموجی» این است: «ایموجی‌ها وقتی از آنها استفاده نمی‌کنیم، چه کار می‌کنند؟»

در این فیلم (بدترین فیلم سال ۲۰۱۷، طبق نقد متاکریتیک)، پاتریک استوارت، صداپیشگی نقش ایموجی پو را بر عهده دارد. 

این فیلم آنقدر تبلیغات پنهان دارد (اما نه آنقدر پنهان که متوجه آن نشویم، زیرا این کار مستلزم تلاش بیشتری است) که باید برای تماشای آن به تماشاگر پول پرداخت می‌شد نه برعکس.

بدترین فیلم‌های تاریخ سینما را بشناسید

«۹ جان» (۲۰۱۶) - به کارگردانی بری سوننفلد

تام برند یک تاجر معتاد به کار است که خانواده‌اش را نادیده می‌گیرد. اگر از زمان ثبت اختراع فیلمبرداری برادران لومیر در سال ۱۸۹۵، حتی یک فیلم دیده باشید، می‌دانید که داستان چگونه پیش می‌رود: تام پس از اینکه دچار نوعی نفرین می‌شود، کالبدش در بدن گربه خانگی‌اش گیر می‌افتد.

در سال ۲۰۱۶، کوین اسپیسی برنده دو جایزه اسکار هنوز یک بازیگر قابل احترام بود. اما چرا او این نقش را پذیرفت؟ پاسخش یک راز است (احتمالاً به دلیل دستمزد بالا).

دیوید ارلیچ منتقد می‌نویسد: «گربه‌ها ممکن است ۹ جان داشته باشند، اما شما فقط یکی دارید و هدر دادن آن در مسیر زندگی بسیار حیف است.»

بدترین فیلم‌های تاریخ سینما را بشناسید

«شورهای متحد» (۲۰۱۴)- به کارگردانی فردریک آبورتن

یک فیلم بد با بازی ژرار دوپاردیو؟! می‌دانیم که بسیار عجیب است.

United Passions داستان قهرمانانه فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) را بازگو می‌کند، که (در کمال تعجب و شگفتی) بیشتر بودجه ساخت این فیلم را تامین کرده است. این ۱۱۰ دقیقه تحسینِ خود متأسفانه درست زمانی منتشر شد که رسوایی فساد فیفا علنی شده بود.

فیلم United Passions که بر اساس IMDB در رده پنجاه و ششمین فیلم بد تاریخ و سومین فیلم بد متاکریتیک قرار گرفته است، یک رکورد در گیشه نیز دارد: با کسب تنها ۹۱۸ دلار در فروش بلیت در ایالات متحده در مقابل بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخت فیلم، کم‌درآمدترین فیلم تاریخ باکس‌آفیس آمریکا محسوب می‌شود.

بدترین فیلم‌های تاریخ سینما را بشناسید

«جنگ غذا!» (۲۰۱۲) – به کارگردانی لارنس کاسانوف

با دیدن کیفیت پایین انیمیشن Foodfight!، شاید فکر کنید که این فیلم یک روزه تولید شده است، اما در کمال ناباوری باید به شما بگوییم ساخت آن ۱۰ سال طول کشیده است.

تولید این انیمیشن در سال ۲۰۰۲ با بودجه ۶۵ میلیون دلاری آغاز شد. چارلی شین، هیلاری داف، اوا لونگوریا، وین برادی و کریستوفر لوید برای صداپیشگی شخصیت‌های این فیلم قرارداد امضا کردند.

«جنگ غذا!» در یک فروشگاه مواد غذایی می‌گذرد، جایی که شخصیت‌های روی برچسب محصولات زنده می‌شوند و اتفاقاتی در این حین می‌افتد که حتی فیلم ایموجی هم به این افتضاحی نبود!

بدترین فیلم‌های تاریخ سینما را بشناسید

کد خبر 686179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha