گای ریتچی بعد از کارگردانی موفق «علاءالدین»، تصمیم دارد انیمیشن «هرکول» از کمپانی دیزنی را نیز به صورت لایواکشن بازسازی کند.

لایو اکشن هرکول

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از hollywoodreporter، گای ریتچی کارتون «هرکول» محصول سال ۱۹۹۷ دیزنی را به صورت لایواکشن (نوعی فیلمسازی و فیلمبرداری که به ساخت حرکات مختلف به واسطه عکاسی و تصویربرداری پرداخته و از بازیگران و جلوه‌های ویژه استفاده می‌کند تا آثار قدیمی‌تر را به صورت فیلم واقعی بازسازی کند) بازسازی می‌کند.

ریتچی قبلا لایواکشن «علاءالدین» را در سال ۲۰۱۹ کارگردانی کرده بود که فروش آن در باکس آفیس جهانی از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد. 

دیو کالاهام، نویسنده «مارول شانگ چی و افسانه ده حلقه»، اولین پیش‌نویس فیلمنامه را نوشته است. در حال حاضر استودیوی فیلمسازی در مرحله جست‌وجو برای یافتن نویسنده برای این پروژه هستند.

جو و آنتونی روسو فیلمسازان فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» و «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» قرار است این فیلم را تولید کنند.

کارتون اصلی سال ۱۹۹۷ «هرکول» به کارگردانی ران کلمنتس و جان ماسکر، بازخوانی موسیقایی از یک افسانه یونانی است که قهرمان آن باید الیمپوس را از دست هادس الهه زیرزمین نجات دهد. هنوز مشخص نیست که آیا بازسازی جدید از داستان هرکول، عناصر موسیقیایی فیلم اصلی را حفظ خواهد کرد یا خیر.

تیت دانون صداپیشه شخصیت هرکول و جیمز وود صداپیشه هادس در این فیلم است. 

این بازسازی جدیدترین فیلم لایو اکشنی است که به دیزنی می‌پیوندد. 

در همین حال، بازسازی لایواکشن «پری دریایی کوچولو» توسط دیزنی با بازی خاویر باردم، ملیسا مک کارتی و هالی بیلی در نقش آریل، سال آینده منتشر خواهد شد.
 

کد خبر 684122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha