بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات وزش باد و گاهی وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک در نیمه‌جنوبی استان و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

گرمای هوا

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف در ارتفاعات گاهی قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهد بود. در مناطق مستعد با خیزش موقت گردوخاک به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب در نیمه‌جنوبی استان با نفوذ گرد و غبار انتقالی غربی پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعت‌ها کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست. در این مدت روند تدریجی افزایش نیز دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. آسمان تهران فردا ( ۵تیر) کمی ابری و وزش باد،در بعد از ظهر نیمه‌ابری و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد و طی ‌دوشنبه ( ۶ تیر) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 685883
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha