دانلود قسمت ۲۰ سریال جیران کامل با حجم رایگان، دانلود قسمت بیستم سریال جیران با لینک مستقیم در کیفیت‌های مختلف امکان‌پذیر است. برای دانلود قانونی قسمت ۲۰ جیران (قسمت بیستم) در ادامه با ما همراه باشید.

image-20220624001316-1.jpeg

دانلود قسمت ۲۰ سریال جیران قسمت بیستم

قسمت ۲۰ بیستم سریال جیران ساخته حسن فتحی منتشر شد. حسادت‌ها و کینه‌توزی‌های مهدعلیا و زنان حرمسرا از یک طرف و نقشه شوم کوچول خان در برملا کردن رابطه جیران و سیاوش از سوی دیگر چالش‌های سختی را برای جیران پیش آورده است.

پیشنهاد می‌کینم قسمت بیستم جیران را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که این قسمت آبستن اتفاقات غیرمنتظره‌ای است.

برای دانلود سریال جیران قسمت ۲۰ بیستم با ترافیک رایگان و لینک مستقیم بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت سریال جیران

همچنین در صورت تمایل برای دانلود تمام قسمت‌های سریال جیران (قسمت ۱ تا ۲۰) به صورت کامل به صفحه زیر مراجعه نمایید:

دانلود سریال جیران کامل

دانلود قسمت 20 سریال جیران قسمت بیستم کامل با حجم نیم بها و کیفیت بلوری

معرفی بازیگران سریال جیران قسمت ۲۰

بازیگران: پریناز ایزدیار، بهرام رادان، مریلا زارعی، مهدی پاکدل، امیر حسین فتحی، هومن برق نورد، امیر جعفری، رویا تیموریان، غزل شاکری، رعنا آزادی ور، سمیرا حسن پور، ستاره پسیانی،  مهدی کوشکی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی ور، محمد شیری، الهام نامی، نسیرین نکیسا

نویسنده: احسان جوانمرد، حسن فتحی

کارگردان: حسن فتحی

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

فیلم‌بردار: علیرضا رنجبران

موسیقی: فردین خلعتبری

خواننده: همایون شجریان

تدوین‌گر: بابک رضاخانی

خلاصه داستان قسمت بیستم سریال جیران ۲۰

پیش از صحبت درباره قسمت ۲۰ سریال جیران بد نیست مروری داشته باشیم بر آنچه تاکنون در این سریال عاشقانه اتفاق افتاده است.

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی سریال جیران مشاهده کردید، پس از حضور ناگهانی جیران در اردوگاه شکار شاه و نجات جان او و متعاقب آن اعلام خبر باردار شدن‌ش، جیران بار دیگر قلب ناصرالدین‌شاه را از آن خود کرده و جایگاهش به عنوان سوگلی شاه را پس گرفت.

این اتفاقات باعث شد تا قبله عالم اعلام ولیعهدی پسر تاج‌الدوله را به تعویق بیاندازد تا اگر فرزند جیران پسر بود، او را جانشین و ولیعهد خود نماید. کاری که اصلاً به مذاق تاجی، میرزا آقاخان و مهدعلیا خوش نیامده است. اکنون آن‌ها هرطور شده می‌خواهند دختر تجریشی را از سر راه کنار بزنند.

از طرف دیگر جمال آقا یا همان کوجول خان که جیران او را از خدمت خود بیرون کرد، درصدد است تا انتقام سختی از این دختر بگیرد. او که از رابطه عاشقانه جیران و سیاوش پیش از وصلت با شاه باخبر است، این موضوع را به گوش شکوه‌السلطنه از زنان عقدی شاه می‌رساند. آیا این خبر به گوش ناصرالدین‌شاه خواهد رسید؟ پس از آن چه چیزی در انتظار جیران خواهد بود؟ در قسمت بیستم سریال جیران خواهیم دید زنان شاه به اعتراض بست نشسته اند، باید این دختر روستایی را که دل از شاه برده سر جایش بنشانند، جیران از سیاوش یاری می طلبد و نگاه سیاوش به نگاهی آشنا گره می‌خورد….

به هیچ عنوان این اپیزود را که دست‌خوش حوادث شوکه‌کنده‌ای خواهد بود را از دست ندهید. برای دانلود قسمت بیستم سریال جیران بر روی لینک موجود در بالای همین صفحه کلیک کرده و کیفیت دلخواه خود را دریافت و مشاهده نمایید.

صحنه‌هایی از سریال جیران قسمت بیستم 20

زمان پخش قسمت ۲۰ سریال جیران (قسمت بیستم)

قسمت جدید سریال جیران جمعه هر هفته ساعت ۸ صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت‌های دانلود قانونی فیلم و سریال مانند سریالینو منتشر می‌شود. بر همین اساس قسمت بیستم ۲۰ سریال جیران نیز روز جمعه ۳ تیر ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. برای دانلود قسمت ۲۰ جیران در ۵ کیفیت Bluray, ۱۰۸۰hq, ۱۰۸۰p, ۷۲۰p, ۴۸۰p بر روی لینک بالای صفحه کلیک کرده و کیفیت دلخواه‌تان را انتخاب و دانلود نمایید.

همچینن در صورت تمایل می‌توانید تمام قسمت‌های قبلی جیران را نیز به صورت کامل  با لینک مستقیم از سایت سریالینو دریافت کنید.

نظرات مخاطبان در مورد سریال جیران قسمت بیستم

-  دمتون گرم همه سر جای خودشونن دقیق اقای فتحی باریکلا به شما سریال تاریخی اینقد جذاب نداشتیم تا به حال

- شاه عجب سیلی‌ای به جیران می‌زنه. دلم کباب شد برای این دختر

- من خیلی دوستش دارم ممنون از کرگردان حسن فتحی

- به نظرم قسمت ۲۰ جیران تو قسمت‌های اخیر بهترین قسمت بود. شدیداً منتظرم قسمت بعدی از راه برسه.

- کاش هیچ‌وقت تموم نشه من عاشق شاه، جیران، خواهرش، گلین و سلمان خان هستم. البته خدیجه چهریقی رو هم دوست دارم.

- خواهش می کنم سریع پخشش کنید بی صبرانه منتظرم. مرسی از شما

- ممنون از سریالینو که قسمت جدید جیران رو اینقدر سریع برامون میزاره

- بزرگترین اشتباه جیران این هست که هیچ متحدی برای خودش دست و پا نکرد.برای بقا و در امان بودن

- واای خیلی حیفه جیران تموم بشه، کاش آقای فتحی فصل‌های بعدی این سریال رو هم بسازن. مثل شهرزاد.

- همه چیز عالیه.بازیگران صحنه دیالوگ ها ولی کاش آخرش برخلاف واقعیت بشه و غیر منتظره باشه

- من که با دیدن سریال جیران تصمیم گرفتم برم در مورد قاجار و ناصرالدین شاه و مهدعلیا و بقیه بیشتر بخونم. واقعاً جذابه

- این سریال عالیه مخصوصا با بازی آقای بهرام رادان عزیز و خانم پریناز ایزدیار ❤❤❤. قسمت ۲۰ جیران هم که حرف نداشت

درباره سریال جیران

سریال جیران در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی حسن فتحی ساخته شد. حسن فتحی که پیش از این با ساخت سریال موفق و پرطزفدار شهرزاد، تجربه ساخت سریال تاریخی و عاشقانه در شبکه نمایش خانگی را داشت، این بار به سراغ ساخت یک عاشقانه جذاب دیگر با داستانی واقعی رفته است. تا کنون ۲۰ قسمت سریال جیران منتشر شده و این سریال پربازیگر نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کرده و به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل شده است. باید اشاره کرد که بسیاری از قسمت‌های این مجموعه در خوانسار و گلپایگان فیلمبرداری شده‌اند.

سریال جیران، داستان دربار ناصرالدین شاه در دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ ناصرالدین شاه در سفری که برای شکار به تجریش رفته، یک دل نه صد دل عاشقِ خدیجه تجریشی یا همان جیران می‌شود. اما جیران که خود دلباخته سیاوش، شاگرد پدرش است، از درخواست شاه امتناع کرده اما در نهایت به زور تهدید اطرافیان شاه بالاجبار راهی قصر ناصری می‌گردد.

اما با گذشت زمان جیران نیز کم کم دلباخته شاه می‌شود. اما این عشق به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید. بسیاری در صددند هرطور که شده پای جیران را از خلوت قبله عالم ببرند. در ادامه و با حضور جیران در دربار اتفاقات بسیاری زندگی او را تحت تأثیر قرار می‌دهند. در خلاصه داستان سریال جیران آمده است:«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد، قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

اکنون قسمت بیستم جیران، این سریال پرطرفدار، منتشر شده است. شما می‌توانید برای دانلود قسمت ۲۰ سریال جیران به شکل کامل به لینک‌های بالای همین صفحه مراجعه کنید.

منبع: سریالینو

https://serialino.ir

کد خبر 685555

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمیه IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 1
    فیلم‌خوبیه